معرفی معروف ترین و معروف ترین دنسر ایرانی در اینستاگرام

در این مقاله شما را با دنسر ایرانی آشنا می کنیم تا تفاوت آن ها را با مدل های اینستاگرام به راحتی بفهمید. افراد رقصنده زیادی وجود دارند که طرفداران زیادی دارند. نیلی افشار، الناز قاسمی و … از این افراد هستند. در این مقاله ما شما را با با بهترین دنسر های ایرانی آشنا می کنیم. ما را دنبال کنید.

بهترین دنسر ایرانی کیست؟

بهترین دنسر ایرانی کیست؟

دنسر ها و رقاصان زیادی در ایران داریم که طرفداران خاص خود را دارند. تعدادی از این افراد مهاجرت کرده اند و در خارج از کشور فعالیت دارند. تعدادی از این افراد نیز در ایران زندگی می کنند و فعالیت خود را به طور زیر زمینی ادامه می دهند. در این مقاله شما را با رقاصانی هم چون افراد زیر اشنا می کنیم.

  • نیلی افشار
  • نازنین همدانی
  • الناز قاسمی
  • سلما شکیب
  • هلیا جلیل نژاد
10 دنسر معروف ایرانی چه کسانی هستند؟

10 دنسر معروف ایرانی چه کسانی هستند؟

همان طور گه پیش تر اشاره شد دنسر های زیادی در ایران فعالیت دارند. اما متاسفانه هر دنسر ایرانی موفق نیست و شهرت خوبی ندارد. یکی از مسائلی که سبب می شود افراد به عنوان یک دنسر خوب شناخته شوند، توانایی آن ها در حفظ هیکل و تیپ مناسب است.

برای مثال همان طور گه پیش تر اشاره شد دنسر های زیادی در ایران فعالیت دارند. اما متاسفانه هر دنسر ایرانی موفق نیست و شهرت خوبی ندارد. یکی از مسائلی که سبب می شود افراد به عنوان یک دنسر خوب شناخته شوند، توانایی آن ها در حفظ هیکل و تیپ مناسب است.

برای مثال دنسر ایرانی الناز قاسمی یکی از دنسر هایی است که هیکل خوبی دارد و توانسته در فضای مجازی هنر خود را به مردم نشان دهد. دنسر ایرانی سلما شکیب نیز یکی دیگر از رقاصانی است که با استفاده از فضای مجازی توانست هیکل بی نقص خود را به مردم نشان دهد و بت رقص زیبایش فخر فروشی کند.

دنسر های ایرانی اینستاگرام چه افرادی هستند؟

دنسر های ایرانی اینستاگرام چه افرادی هستند؟

افراد زیادی در اینستاگرام فعالیت هایی در حوزه رقص دارند. اما کار همه آن ها خوب نیست و همه آن ها به اندازه کافی دیده نشده اند. در این مقاله شما را با تعدادی از بهترین ها در حوزه رقص و حرکات موزون آشنا می کنیم.

زندگینامه شاداب دنسر ایرانی

شاداب شکیب یکی از دنسر های پر طرفدار ایرانی است. او مربی رقص نیز می باشد و هنر خود را به دیگران آموزش می دهد. چند وقتی می شود که پیج اینستاگرام او مسدود شده است و تمامی پیام ها و فیلم هایش از دست رفت.

در چند وقت گذشته پیج مجازی این دختر در فضای مجازی با تقریبا 500 هزار دنبال کننده با پیام مشکوکی بر روی پیج اینستاگرام خود روبرو شد. در نتیجه عکسی زرد رنگی بر روی عکس پروفایل این رقصنده ایرانی قرار گرفت؛ در این پیام نوشته شده بود این صفحه به دستور مقام محترم قضایی به دلیل منتشر کردن پیام ها و محتوای مجرمانه مسدود گردید.

نظر شاداب درباره توجه مردم چیست؟

در طی مصاحبه ای با شاداب شکیب درباره حس او برای دیده شدن پرسیده شد، او گفت که هر آدمی دوست دارد که دیده شود و طرفداران داشته باشد. در نتیجه این فقط مربوط به او نمی شود. آدم‌ها همه اینطوری هستند. ذات آدم‌ها به گونه ای طراحی شده است که دوست دارند جلب توجه بیشتری کنند. او ادعا کرد که در ابتدای شروع به کارش قصدش دیده شدن نبود.

دنسر ایرانی الناز قاسمی

حال شما را با یک رقصنده ایرانی دیگر به نام الناز قاسمی آشنا می کنیم. شاید تا به حال اسم او به گوش شما خورده باشد. چرا که او نسبت به دیگر دنسر های ایرانی بیشتر دیده شده است. این دختر جوان و هنرمند متولد 19 آذر سال 1369 شمسی در تهران می باشد.

با توجه به مصاحبه های او با مجله های بری مختلف می توان دریافت که او از دوران خردسالی اش تا به الان به فعالیت های دنس و ایروبیک علاقه داشته است. در نتیجه پدر و مادر او پس از متوجه شدن هنر و استعداد او شده اند و در نتیجه او را به کلاس های رقص گذاشته اند. این دختر هنرمند ایرانی تقریبا از دوران نوجوانی فعالیت های خود را به صورت حرفه ای و جدی دنبال کرد و پیشرفت بیش از پیش او و تشویق اطرافیانش به ویژه پدر و مادرش، او را تشویق کرد که از رقص ها و حرکات ایروبیک اش کلیپ بسازد.

فضای مجازی سبب شد که این دختر بیش از پیش دیده شود. رقصنده ایرانی، الناز قاسمی، کلیپ های زیادی از خودش منتشر کرد و رفته رفته با سبک خاص خود توانست مخاطبان زیادی را جذب کند و همین امر باعث مشهور شدن و محبوبیت بیش از اندازه او در بین جوانان و به ویژه نوجوانان شد. مسلما چنان چه که شما هم یکی از علاقه مندان و دنبال کنندگان رقصنده ها در دنیای مجازی و اینترنت باشید، نام این دختر را یا رقص الناز قاسمی را حداقل یک بار شنیده و یا دیده اید.

رقص دنسر ایرانی سلما شکیب

در این قسمت شما را با یکی دیگر از دنسر های ایرانی به نام سلما شکیب آشنا می کنیم. نام اصلی او شکیبا ایزد خواه می باشد. این دختر جذاب ایرانی در شهر بوجار استان کردستان به دنیا آمد.  این دختر جذاب ایرانی در 11 ام فروردین ماه سال 1371 هجری شمسی، متواد شده است. لازم به ذکر است که مدت بسیار زیادی از دوران کودکی و نوجوانی سلما شکیب در شهر زیبا و جذاب همدان سپری شد. این دختر تقریبا 15 سال در همدان زندگی کرده است.

شکیبا ایزد خواه معروف به سلما شکیب از سال 2016 میلادی، فعالیت خود را در فضای مجازی شروع کرد و هم چنان به فعالیت خود ادامه می دهد و او اکنون در اینستاگرامش بیش از 600 هزار فالوور و دنبال کننده دارد. این دختر جذاب و رقصنده ایرانی در پیج اینستاگرامش انواع و اقسام فعالیت های ورزشی و رقص و … را با طرفداران و فالور هایش به اشتراک می گذارد.

با توجه به گفته های او، از دوران کودکی اش به ورزش کردن و دنس علاقه به شدت زیادی داشته است. در زمان اکنون به عنوان یک مربی بدن سازی و رقص در فضای مجازی فعالیت می کند.

محبوبه دنسر ایرانی است؟

این دختر یکی از دنسر هایی است که به اندازه افرادی که در همین مقاله معرفی شد، شهرت ندارد. اما این دختر نیز هنرمندی های خاص خودش را دارد و پتانسیل این را دارد که بعد از مدتی به شدت دیده شود. این دختر دارای حاشیه های زیادی است. چنان چه که قصد دارید بیشتر با حواشی این دختر آشنا شوید می توانید به سرچ ساده در گوگل، حواشی این دختر را مطالعه کنید. این دختر رقصنده ایرانی یعنی محبوبه 28 ساله است و پس از 5 ماه بعد ازدواج خود با شکستی بزرگ و بسیار سنگین مواجه شد و در نتیجه این موضوع مهر طلاق صفحه شناسنامه اش را لمس کرد.

با توجه به مصاحبه ای که با او شد، او ادعا کرد که زخم خورده ناجوان مردی و بی مرامی پسرعمویش است. او از دوران کودکی با پسر عمویش بزرگ شده اند. این دو نفر روزی از صمیم قلب هم دیگر را دوست داشتند و به یک دیگر عشق می ورزیدند.

او درباره رابطه اش با پسر عمویش گفت که از کودکی با او بزرگ شده است. او ادعا کرد که او و بابک هم دیگر را واقعا دوست داشتند و برای هم احترام عاطفی بسیار زیادی قائل بودند. هر چه که سن این دو نفر بیشتر شد، علاقه آن ها شکل عاشقانه ای به خود گرفت و رابطه عاطفی این دو نفر راحت معنوی داشته و از حریم احترام به هیچ عنوان خارج نمی شدند.

این دختر هم چنین از مشکلات رابطه اش با بابک گفت. او درباره جلسه خواستگاری اش گفت که این جلسه در حالی برگزار شد که پدر و عمویش دچار اختلاف های کهنه قدیمی بودند و با یک دیگر ارتباط زیادی نداشتند.

نازنین همدانی

نازنین همدانی

نازنین همدانی یکی دیگر از دنسر های ایرانی است که به اندازه کافی در فضای مجازی دیده شده است. او همسر پدرام مختاری است. پدرام مختاری برادر پویان مختاری یکی از سلبریتی های اینستاگرام می باشد. پویان یکی از خواننده های ایرانی است که سایت بت دارد. نازنین در سال 1397 شمسی با همسرش آشنا شد و بعد از مدتی با یک دیگر ازدواج کردند. او در پیجش به آموزش رقص نیز می پردازد و طرفداران زیادی دارد. ویکی پیدیا دنسر را به گونه دیگری معرفی کرده است که با عملکرد افرادی چون نازنین زمین تا آسمان تفاوت دیده می شود.

سوالات متداول

علت مشکلات ازدواج محبوبه دنسر ایرانی با شوهرش در چه بود؟

مشکل خانوادگی آن ها بر سر مساله ارث و میراث پدر بزرگش بوده است. در نتیجه آتش اختلاف های دو برادر، دامن او و بابک را گرفت.

سلما شکیب متولد چه سالی است؟

 این دختر جذاب ایرانی در 11 ام فروردین ماه سال 1371 هجری شمسی، متواد شده است.

الناز قاسمی چند سال دارد؟

این دختر جوان و هنرمند متولد 19 آذر سال 1369 شمسی در تهران می باشد.

چرا الناز قاسمی وارد دنیای رقص شد؟

این دختر هنرمند ایرانی تقریبا از دوران نوجوانی فعالیت های خود را به صورت حرفه ای و جدی دنبال کرد و پیشرفت بیش از پیش او و تشویق اطرافیانش به ویژه پدر و مادرش، او را تشویق کرد که از رقص ها و حرکات ایروبیکش کلیپ بسازد.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *