شرط بندی روی آث میلان سودآور می باشد؟ آنالیز دقیق تیم

آث میلان به شیاطین معروف است و برخی از طرفدارانش به او لقب روسونری ها را داده اند. این تیم قدمتی چند ده ساله دارد و در حال حاضر هم با نتایج خوبی که گرفته است مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در سری آ ایتالیا محسوب می شود. تیم قرمز و سیاه پوش شهر میلان در حال حاضر در رقابت های لیگ تنها یک شکست دارند که آن را هم در مقابل تیم یوونتوس متحمل شده اند. در ادامه این مقاله شما را بیشتر با این تیم خوب ایتالیایی آشنا می کنیم.

تاریخچه تیم آث میلان چه بوده است؟

تاریخچه تیم آث میلان چه بوده است؟

دو فرد انگلیسی حدود 122 سال پیش تصمیم گرفتند تا باشگاهی را برای بازی کریکت راه اندازی کنند که بعد ها رشته فوتبال را هم به آن اضافه کردند. این باشگاه روز به روز رشد می کرد و بازیکنان و مربیان مشهوری را جذب می کرد که امروزه تبدیل به یکی از تیم های نامدار جهان شده است. میلان در سال 1901 موفق شد تا نخستین قهرمان خود را کسب کند.

موفقیت های باشگاه آث میلان چه بوده اند؟

موفقیت های باشگاه آث میلان چه بوده اند؟

میلان با 18 عنوان قهرمانی در سری آ ایتالیا، 5 قهرمانی در کوپا ایتالیا، 7 قهرمانی در سوپر جام این کشور به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های ایتالیایی به شمار می رود. همچنین این تیم تا به حال 7 جام قهرمانی در سطح اروپا بدست آورده است که از این لحاظ نیز در بین تیم های ایتالیایی بهتر کار کرده است. همچنین این تیم 2 بار قهرمان سری بی شده است. علاوه بره آن، 2 بار هم در جام در جام اروپا قهرمان شده است. سوپر جام اروپا را هم 5 بار در کارنامه خود دارد و 3 بار هم در جام بین قاره ای حریفان خود را شکست داده اند. در سال 2007 میلادی تنها جام باشگاه های جهان خود را کسب کرده اند.

آنالیز نتایج فوتبال آث میلان

آنالیز نتایج فوتبال آث میلان

اگر بازی های سری آ را دنبال کنید، تا به اینجا دریافتید که میلان امسال با سال های گذشته تفاوت فاحشی دارد. این تیم در حال حاضر که 17 هفته از لیگ می گذرد، تنها با یک شکست در رده نخست جدول قرار دارد. در حال حاضر روسونری ها 40 امتیاز دارند و تنها بازی که واگذار کرده اند را در مقابل یوونتوس با نتیجه 3 بر یک با شکست میدان را ترک کردند. همچنین بد نیست بدانید که یکی از اصلی ترین رقیب های این تیم، ROM AS می باشد که در مقاله دیگری بررسی شده است.

5 بازیکن برتر آث میلان

5 بازیکن برتر آث میلان 

زلاتان ابراهیموویچ

این مهاجم سوئدی با اینکه حدود 40 سال سن دارد هنوز هم در بهترین فرم خود قرار دارد و با 10 گل زده بهترین گلزن این تیم محسوب می شود. اکانت اینستاگرام ابراهیمویچ نیز با کلیک کردن بر روی کلمه مرتبط ممکن می شود.

فرانک کسیه

در غیاب زلاتان توانسته بار سنگین خط حمله این تیم را به دوش بکشد و با 6 گلی که زده به عنوان دومین گلزن تیم شناخته شود و جواب اعتماد مربی خود را بدهد.

رافائل لیائو

از او در آینده بیشتر خواهیم شنید و به عنوان یکی از جوانان آینده دار پرتقالی در میلان نیز خوش درخشیده است. او مهاجمی تمام عیار و با استعدادی است که تا به حال 5 گل را وارد دروازه حریفان کرده است.

تئو هرناندز

زمانی که به میلان آمد، همه او را مورد انتقاد قرار داده اند اما در حال حاضر او به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شده است. این بازیکن در آماری که از خود به جای گذاشته است یکی از بهترین بازیکنان میلان به شمار می رود.

هاکان اوغلو

اهل ترکیه است و قبل از این تیم در بوندس لیگا بازی می کرده است. پس از روی کار آمدن پیولی نقش او کلیدی تر شد و به عنوان هافبک هجومی کار می کند و توانسته تا به حال 6 پاس گل بدهد.

مربی  آث میلان کیست؟

مربی آث میلان کیست؟

زمانی که استفانو پیولی به میلان آمد، تغییر تحولات زیادی را ایجاد کرد. برخی از بازیکنانی که به درد سیستم بازی او نمی خوردند را  فروخت و بازیکنانی که می خواست را به خدمت گرفت. به هواداران ناراضی و خشمگین این باشگاه قول داد که هر چه زودتر اوضاع را روبراه کند اما تاکید کرد که به زمان نیاز دارد. در حال حاضر او میلان را در رده نخست سری آ قرار داده است.

گران قیمت ترین خرید این تیم

شاید شما نیز با خود فکر کنید که کاکا، شوچنکو، مالدینی، دیدا و یا سایر بزرگان این تیم به عنوان گران قیمت ترین بازیکنان میلان به شمار بروند اما در اشتباهید. جالب است بدانید که بازیکنی به نام رافائل لیائو که اهل پرتقال می باشد در حال حاضر این لقب را یدک می کشد. این بازیکن از تیم لیل با ارزش 25 میلیون یورو به این تیم پیوست و در حال حاضر هم خوب بازی کرده است. این بازیکن ها در ویکی پیدیا آث میلان نیز آمده اند.

روسونری ها  لقب اصلی این تیم

روسونری ها  لقب اصلی این تیم

روسونری ها به معنای سیاه و قرمز است که در شعار این تیم آمده است. در واقع قرمز به معنای آتش است و سیاه به معنای ترسی است که این تیم به حریفان خود منتقل می کند. همچنین برخی ها این تیم را هم دیاولو به معنای شیطان هم می نامند.

تیم آث میلان در لیگ سری آ

تا به حال که 17 هفته از این بازی ها گذشته است، تیم آث میلان توانسته با کسب 40 امتیاز در صدر جدول قرار گیرد. این تیم تنها یک شکست دارد که آن را هم در مقابل تیم یوونتوس متحمل شده است. همچنین بیشتر کارشناسان می گویند که امسال این تیم بخت نخست کسب عنوان قهرمانی به حساب می آید.

عملکرد آث میلان در جام حذفی ایتالیا چگونه می باشد؟

عملکرد آث میلان در جام حذفی ایتالیا چگونه می باشد؟

روند نتیجه گیری این تیم در کوپا ایتالیا نیز به خوبی پیش می رود و این تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت ها به مصاف تیم تورینو رفت. این بازی در وقت های قانونی بدون گل به تساوی انجامید اما در ضربات پنالتی این تیم میلان بود که به برتری رسید و به مرحله یک هشتم راه یافت.

درست کردن فرم پیش بینی برای بازی های آث میلان

ترفند برنده شدن در پیش بینی فوتبال با ایجاد فرم پیش بینی برای شما بسیار راحت و ممکن می شود در این صورت می توانید میلان را در بازی های پیش رو در فرم خود قرار دهید زیرا این تیم در بیش از 93 درصد بازی های پیشین خود برد داشته است.

بررسی دقیق از دربی دلا مادونینا

دو تیم میلان و اینتر در این دربی به میدان می روند. نخستین دیدار این دو تیم در سال 1908 میلادی برگزار شد که این تیم میلان بود که موفق شد حریف سنتی خود را شکست دهد.

آمار کلی دربی دلا مادونینا

تا به حال تیم های میلانی در این دربی 226 بار در بازی های رسمی به مصاف هم رفته اند که تیم اینتر 82 بار و میلان 77 بار به برتری رسیده اند. همچنین از این تعداد 67 بازی این دو تیم نیز برنده ای نداشت و امتیازات بین آنها تقسیم شد.

درصد برد تیم آث میلان توی دلا مادونینا

تیم میلان تنها 5 برد نسبت به حریف سنتی خود کمتر دارد و احتمال دارد که در جریان فصل جاری که آنها در وضعیت بهتری قرار دارند بتوانند یک برد دیگر آن را نیز جبران کنند. اما همانطور که می دانید بازی در دربی ها سخت تر می باشد و قابل پیش بینی نیست.

برد تیم Milan در دلا مادونینا

در بازی نیم فصل این دو تیم در فصل جاری این تیم میلان بود که توانست حریف قدرتمند خود را شکست دهد و یک بار دیگر قدرت خود را به رخ حریف بکشاند و فاصله خود را با این تیم در بازی های رودرو کمتر کند.

عملکرد آث میلان در لیگ قهرمانان  اروپا

عملکرد آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا چه بوده است؟

این تیم در فصل قبل سری آ نتوانست جواز حضور در جمع تیم های لیگ قهرمانان را کسب کند و به همین خاطر راهی لیگ اروپا شد. در این لیگ نیز با تیم های لیل، سلتیک و اسپارتا پراک همگروه بود که در نهایت با کسب 13 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی شده است.

بر اساس آمار چقدر می توان روی برد این تیم حساب باز کرد ؟

تمام آمارهای این تیم نشان می دهند که فعلا در وضعیت خوبی قرار دارند. در لیگ اروپا که توانستند به مرحله حذفی راه یابند. این تیم در لیگ سری آ هم با اختلافی 3 امتیازی مقتدرانه و تنها با یک شکست در صدر جدول قرار گرفته است. همچنین در جام حذفی هم به مرحله نیمه نهایی صعود کرده اند. آمارها نشان می دهد که دو جام حذفی و سری آ این تیم به یکی از مدعیان اصلی تبدیل شده است.

آشنایی با سبک کلی بازی این تیم در مسابقات

آشنایی با سبک کلی بازی این تیم در مسابقات

پس از نتایج ضعیف مارکو جامپائولو مسئولان این تیم مجبور شدند تا او را کنار بزارند و استفانو پیولی را جانشین او کنند. این مربی تغییراتی را در تیم اعمال کرد و با بازیکنانی که در دست داشت، تیم را دوباره بازسازی کرد. مهمترین تغییری که ایجاد کرد، دادن نقش کلیدی به هاکان اوغلو بود که جواب هم داد و در حال حاضر هم یکی از بازیکنان کلیدی این تیم محسوب می شود. این بازیکن در پست هافبک هجومی بازی می کند و تا به حال هم آماری خوبی از خود در هر بازی به جا می گذارد.

سوالات متداول

میلان در چه سالی تاسیس شده است؟

این تیم در سلا 1899 میلادی توسط دو تن از تاجران انگلیسی بنا شده است و به همین خاطر نام آن از میلانو به میلان تغییر کرده است.

میلان نخستین دربی خود با اینتر را در چه سالی انجام داد؟

این دو تیم در سال 1908 میلادی اولین دربی دلا مادونینا را بازی کردند که در آن روسونری ها به برتری رسیدند.

میلان چند بار در مقابل اینتر پیروز شده است؟

این تیم تا به حال 77 پیروزی را در مقابل حریف سنتی خود کسب کرده است.سوالی اضافه کنید.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *