دیس شایع به سهراب ام جی و میلاد حاتمی + بررسی دقیق حواشی

در این مقاله می خواهیم تا در ارتباط با یکی از حواشی و جنجال های اخیر رفع فارسی صحبت کنیم که به شدت حاشیه ساز شد و مورد توجه علاقمندان و دنبال کنندگان رپ و هیپ هاپ فارسی قرار گرفت و باعث ناراحتی آنها شده و سر و صدای زیادی به پا کرد این جنجال مربوط به سهراب ام جی و میلاد حاتمی می باشد که در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم نمود.

قضیه سهراب ام جی و میلاد حاتمی

قضیه سهراب ام جی و میلاد حاتمی چیست ؟

در ارتباط با قضیه سهراب و حاتمی باید بگویم که بعد از سفر کاری سهراب ام جی به کشور ترکیه که برای ملاقات با میلاد حاتمی ترتیب داده شده بود آن ها عکسی از شام خود در کنار یکدیگر در فضای مجازی منتشر کردند که این تصویر به واسطه میلاد حاتمی مدیر سایت ولف بت و ام جی از طریق استوری های آن ها منتشر گردید و با توجه به شخصیت بسیار منفوری که میلاد حاتمی در بین مردم دارد این نشست آن ها با یکدیگر سبب شد تا طرفداران سهراب ام جی و کلیه شنوندگان و دنبال کنندگان رپ و هیپ هاپ فارسی این حرکت سهراب ام جی را محکوم کنند.

سهراب ام جی و میلاد حاتمی در ترکیه

سهراب ام جی و میلاد حاتمی در ترکیه

این دو سلبریتی در شهر استانبول کشور ترکیه به واسطه ادمین و مدیر سایت رپفا یعنی یاشار رپفا با یکدیگر دیدار کردند که این دیدار آنها باعث شد تا حواشی و جنجال های بسیاری به پا شود. یاشار رپفا که یکی از تنظیم کننده های نشست ها و همینطور فیت های بسیاری از رپر ها با یکدیگر می باشد به علت پولی که از شخصیت‌ هایی مانند میلاد حاتمی و پویان مختاری که شاخ مجازی نامیده می‌شوند، دریافت می کند سعی دارد تا آن ها را در کنار شخصیت‌های بزرگ رپ فارسی قرار داده و کمک کند تا این افراد با بزرگان رپ فارس همکاری‌هایی را در قالب موزیک داشته باشند و به نوعی معامله بین آنها را جوش داده و خودش مبالغی را دریافت می‌کند.

این نشست بین میلاد و ام جی نیز توسط یاشار رپفا مدیر سایت رپفا ترتیب داده شد و آنها در استانبول همدیگر را ملاقات کردند و عکس هایی را با یکدیگر گرفته و در فضای مجازی منتشر کردند تا علاوه بر جنجال سازی و دادن خبر همکاری شان با یکدیگر به مردم تعداد دنبال کنندگان و فالوور های خود را افزایش دهند.

عکس سهراب ام جی و میلاد حاتمی

تصاویری که از این دو شخصیت سرشناس و معروف فضای مجازی در اینستاگرام منتشر شد علاوه بر این که جنجال های بسیاری را بر پا کرد و باعث شد تا دعوای جدیدی در میان رپر ها به وجود بیاید و تعدادی از رپرهای مشهور و معروف کشورمان نسبت به این موضوع از خود واکنش هایی را نشان دادند که با توجه به دعوا های این روزهای بین رپر های رپ فارسی این موضوع یک موضوع روتین بوده و مدتی است که هواداران را به سمت خود مشغول کرده است و بعضاً باعث کلافگی آنها شده است.

در این مورد می توانید به کامنت های پیج سهراب ام جی مراجعه کنید و نظر طرفداران او را بخوانید.

واکنش شایع به حاشیه سازی ام جی

واکنش شایع به حاشیه سازی ام جی

یکی از شخصیت هایی که به طور جدی و کاملا مستقیم به این موضوع واکنش نشان داد محمدرضا شایع رپر با استعداد و بسیار پرطرفدار موسیقی زیرزمینی ایران میباشد که از محبوبیت بالایی در بین اهالی رپ و هیپ هاپ برخوردار است. این رپر به محض مشاهده عکس سهراب نژاد در کنار میلاد طی چند استوری ناراحتی و انزجار خود را از این حرکت ام جی به طور واضح و کاملا صریح بیان کرد.

او در استوری خود گفت که از مسیری که رپ فارسی دارد به سمت آن می‌رود کاملاً متاسف بوده و نباید نام چنین شخصیت های کثیفی مانند حاتمی و امثالش در کنار رپر های بزرگی مانند سهراب بیاید و در واقع به وسیله این استوری از این حرکت ام جی خورده گرفت و گفت که شما که در موزیک های خود همیشه از بهترین زندگی ها و بهترین عشق و حال ها صحبت کرده‌اید چرا باید با چنین شخصیتهایی و آن هم فقط به خاطر پول همکاری داشته باشید و پای آنها را به رپ و هیپ هاپ فارسی باز کنید و باعث شوید تا نام ما کنار اسم چنین شخصیت های مزخرفی بیاید.

این صحبت‌ های محمدرضا شایع باعث شد تا سهراب ام جی و هم میلاد حاتمی به این صحبت ها واکنش نشان دهند که سهراب ام جی در یک استوری گفت من بیشتر کاسب هستم تا اینکه آرتیست باشم و به دنبال پول معاملات زیادی انجام می دهم و برای من اهمیتی ندارد که بقیه چه فکری می‌کنند اما میلاد حاتمی با یک استوری توهین های بسیار زیادی به محمدرضا شایع پیشرو و امیر تتلو کرد و با فحاشی به آنها پاسخ داد که دور از ذهن نبود.

فیت سهراب ام جی و میلاد حاتمی

فیت سهراب ام جی و میلاد حاتمی

در واقع نشستن سهراب و حاتمی ماجرای همکاری ام جی و حاتمی راه در پی خواهد داشت و با توجه به اخباری که از آن‌ها به گوش می‌رسد گفته می‌شود که میلاد‌حاتمی مبلغ کلانی پول را به سهراب پیشنهاد داده است تا همکاری هایی را با او داشته باشد و چند موزیک را در کنار او بخواند و با استفاده از نام ام جی که به شدت در رپ و هیپ هاپ فارسی معروف و مشهور است، بتواند تا موزیک هایی را ساخته و منتشر کند که در فضای مجازی تعداد پخش بسیاری بگیرد.

علاوه بر این موضوع که میلاد حاتمی می خواهد تا تعداد پخش موزیک هایش افزایش داشته باشد قطعا به دنبال افزایش تعداد دنبال کنندگان خود بوده و می خواهد تا با جنجالی که بر اثر این حرکت به وجود می‌آید، تعداد دنبال کنندگان خود را در فضای مجازی افزایش دهد و به واسطه این اتفاق تعداد کاربران سایت های شرط بندی خود را بیشتر و بیشتر کند تا پول بیشتری به جیب بزند.

سوالات متداول

سهراب ام جی و میلاد حاتمی در کدام شهر با یکدیگر دیدار کردند؟!

دیدار این رو سلبریتی در استانبول ترتیب داده شد.

آیا میلاد حاتمی و ام جی با هم همکاری خواهند داشت؟!

رفتار آنها در آینده با یکدیگر موزیک هایی را خواهند ساخت.

آیا میلاد حاتمی خواننده است؟!

فقط یکی از شاخ های اینستا می باشد که به دنبال جنجال هر کاری را می‌کند.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *