تام مک اووی پوکر باز چه روشی برای برد در تورنمنت های پوکر دارد؟

تام مک اووی  یکی از بازیکنانی است که توانسته در دوران حرفه ای خود 4 دستبند طلای مسابقات جهانی را از آن خود کند. او از زمانی که تنها 5 سال داشت توانسته این بازی را فرا بگیرد و از همان زمان هم احتمالا زیر نظر پدرش به این بازی می پرداخته است. این بازیکن در نخستین حضور رسمی خود نتوانست نتیجه مورد نظر خود را بدست بیاورد اما ناامید نشد و در سری بعد موفق شد تا نخستین جایزه رسمی خود که دستبند طلا بود را از آن خود کند. از همان زمان به بعد او اعتماد به نفس لازم را بدست آورد و جوایز بسیاری را برنده شد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این بازیکن بدست بیاورید ادامه مقاله ما را از دست ندهید.

تام مک اووی کیست؟

تام مک اووی کیست؟

بیوگرافی تام مک اووی در برخی از سایت ها اینگونه گفته شده است که او در 14 نوامبر سال 1944 میلادی در میشیگان آمریکا به دنیا آمده است. از دوران کودکی که در آن زمان تنها 5 سال بیشتر نداشت توانسته تکنیک های مختلف بازی پوکر را احتمالا زیر نظر پدرش یاد بگیرد. او در زمانی که در دبیرستان بود به خاطر بازی پوکر به دردسر می افتد و گفته می شود که مسئولان دبیرستان او را اخراج می کنند. پدرش از او قول می گیرد تا در ابتدا تحصیلات خود را به اتمام برساند و سپس به این بازی روی بیاورد. ویکی پیدیا تام مک اووی را یکی از برترین های قرن اخیر در بازی پوکر دانسته است.

تام مک اووی در WSOP

قهرمان افسانه ای پوکر تام مک اووی است که توانسته از سنین پایین خود را برای دستاوردهای بزرگی آماده کند. او در سال 1982 میلادی برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرد که در نهایت جایگاهی بهتر از جایگاه ششم بدست نیاورد و از دور مسابقات حذف شد. در سال بعد از آن نیز یک بار دیگر شانس خود را امتحان کرد و در این بازی ها شرکت نمود. این بار اما توانست تا میز فینال راه یابد و در نهایت هم دستبند  طلای این رقابت ها را از آن خود کند. در همانسال او در یک رویداد دیگر این مسابقات نیز ثبت نام کرد. او که روحیه ای مضاعف گرفته بود در این سری از مسابقات نیز موفق ظاهر شد و تا مرحله پایانی پیش رفت و در نهایت دستبند طلا را نیز از آن خود کرد. این بازیکن یک بار دیگر نیز در سال 1986 میلادی در این رقابت ها برای تصاحب جایزه آن ثبت نام کرد که در نهایت هم توانست به هدف خود برسد. همچنین در سال 1992 میلادی هم در بازی نهایی مقابل بری جانستون معروف قرار گرفت اما به راحتی توانست او را از دور مسابقات کنار بزند و جایزه نقدی و دستبند طلایی را مال خود کند.

جام های تام مک اووی به چه صورت است؟

تام مک اووی پوکر باز تا به حال توانسته در مسابقات مختلفی شرکت کند که در سری جهانی تنها چهار دستبند طلا را کسب کرده است. این بازیکن در سال 1982 میلادی اولین تجربه خود در این مسابقات را کسب کرد و اما موفق نشد تا نخستین دستبند خود را بدست بیاورد. سپس در سال بعد از ان نیز در این مسابقات شرکت کرد و در نهایت به هدف خود رسید. او چند سال پس از آن اعتماد به نفس لازم را بدست آورد و مدال های زیادی را کسب کرد.

دارمد تام مک اووی به جه صورت است؟

دارمد تام مک اووی به جه صورت است؟

شاید برای یک بازیکن تنها پول آن مهم باشد که در بازی های مختلف شرکت می کند. اما در این بین برخی ها هم هستند که برای سرگرمی بازی می کنند. بیشتر قهرمانان این رشته آنهایی هستند که با این هدف در بازی ها شرکت می کنند و اصلا برای جایزه آنها شرکت نمی کنند. اما برخی ها می گویند که در واقع هدف اصلی این بازیکنان برنده شدن جایزه ویژه این رقابت ها می باشد. به هر حال در برخی از سایت ها گفته شده که این بازیکن نیز تا به حال توانسته بیش از 3 میلیون دلار را برنده شود.

تام مک اووی همان جیمز مک آووی است؟

اما اگر در مورد این بازیکن سرچ کرده باشید، متوجه شده اید که دو تا نام مشابه وجود دارد که یکی از آنها اسمش تام است و یکی دیگر جیمز نام دارد. باید خدمت شما عرض کنیم که تمرکز ما در این مقاله روی تام می باشد که یک پوکر باز حرفه ای است و توانسته جوایز زیادی را برنده شود. او از کودکی در این رشته فعالیت داشته و 4 دستبند جهانی دارد. اما جیمز یک بازیگر سینما و تلویزیون است که اصلا فعالیتی در زمینه پوکر ندارد.

مصاحبه تام مک اووی

پس از آنکه این بازیکن توانست در دومین حضور خود در مسابقات جهانی دستبند طلای این رقابت ها را از آن خود کند، توجه رسانه های مختلف را به سمت خود جلب کرد. او تا به حال با رسانه های مختلفی مصاحبه کرده است و در آن گفته است که در واقع از دوران کودکی با این رشته آشنا بوده است و از همان ابتدا دوست داشته است که در مسابقات برنده شود. او گفته است که این رشته را به خوبی یاد دارد و توانسته با تکیه بر مهارت و استعداد خود در مسابقات مختلفی برنده شود. همچنین وی در خصوص ارزش پوزیشن ها در میز پوکر صحبت های بسیاری نمود.

آموزش پوکر تام مک اووی

آموزش پوکر تام مک اووی

اما همانطور که می دانید این بازیکن علاوه بر بازی کردن، در این زمینه نویسندگی هم می کند و شما می توانید در سایت های مختلفی مقالات او را مشاهده کنید. همچنین او چند کتاب ناب هم در این رابطه منتشر کرده است که می توان به چطور در تورنمنت های پوکر برنده شویم، در مسیر سری های جهانی پوکر، اوماها، سری قهرمانی نو لیمیت هولدم، جام قهرمانی پوکر، غلبه بر هولدم تگزاس و چند اثر دیگر از این نویسنده اشاره کنیم. او در این کتاب ها راه های مختلف بازی در تورنمنت های پوکر را آموزش می دهد.

تام مک اووی اینستا

عکس تام مک اووی را می توانید در شبکه های مجازی مشاهده کنید. اما مسئله ای که این وسط وجود دارد این است که نمی توانید به راحتی به اکانت این بازیکن در اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. زیرا افراد زیادی هستند که در این شبکه هم نام با او صفحاتی را ایجاد کرده اند و برای اینکه بتوانید به صفحه او دسترسی داشته باشید باید جستجوی زیادی را انجام دهید.

بچه های تام مک اووی معروف اند؟

بچه های تام مک اووی معروف اند؟

مشخص نیست که بچه های تام مک اووی چند تا می باشند و اصلا او ازدواج کرده است یا خیر. زیرا اطلاعات چندانی در این باره وجود ندارد و در حال حاضر هم تنها در مورد بازی ها و دستاوردهای او در زمینه پوکر پرداخته شده است. به همین خاطر است که در بیشتر سایت های شما تنها در همین رابطه اطلاعاتی را بدست می آورید. اما اگر زبان انگلیسی بلد باشید احتمالا بتوانید در این مورد در سایت های خارجی اطلاعاتی بدست بیاورید.

قهرمان پوکر اهل کجاست

خیلی ها از خود می پرسند که تام مک اووی اهل کجاست و به همین خاطر سرچ هایی را در صفحات مجازی انجام می دهند. باید خدمت شما عرض کنیم که ما در ابتدای این مقاله هم گفتیم که او اهل آمریکا می باشد و در ایالت میشیگان این کشور به دنیا آمده است. او یکی دیگر از قهرمانان مشهور آمریکایی رشته پوکر است که توانسته جایزه های بسیاری را برنده شود.

بازی های برتر تام مک اووی

دست های برنده تام مک اووی را می توان در برخی از کلیپ های او که در فضای مجازی منتشر شده است، مشاهده کرد. او در واقع یکی از مشهورترین بازیکنانی است که توانسته در این رشته 4 دستبند طلایی را برنده شود. هر چند که در این اواخر حضور او کمرنگ شده است که شاید به دلیل بالا رفتن سن او باشد.

جوایز نقدی این پوکر باز مطرح

این بازیکن تا به حال جوایز نقدی زیادی را برنده شده است که می توان به سال 1983 اشاره کرد. این سال دور دومی بود که او در مسابقات جهانی شرکت می کرد و در نهایت توانست جایزه 117 هزار دلاری را برنده شود. همچنین او در همان سال دوباره در یک سری از مسابقات نولیمیت هولدم نیز شرکت کرد که 10 هزار دلار ورودی داشت. در نهایت او موفق شد تا جایزه 580 هزار دلاری را برنده شود. اما این انتهای کار او نبود و در سال 1986 با یک هزار ورودی توانست 52 هزار دلار برنده شود. همچین در سال 1992 میلادی با یک هزار و 500 دلار ورودی توانست حدود 80 هزار دلار را به حساب خود واریز کند.

دستاوردهای این قهرمان پوکر

دستاوردهای این قهرمان پوکر

این بازیکن تا به حال در مسابقات مختلفی شرکت کرده است که مهمترین موفقیت های او در مسابقات جهانی بدست آمده است. او در تورهای مختلف اروپایی هم سابقه حضور داشته است اما در هیچ کدام از آنها به اندازه سری جهانی نتوانسته موفقیت کسب کند. او در این بازی ها 4 دستبند طلا را برنده شده است.

سوالات متداول

آیا تام مک اووی در حال حاضر هم در مسابقات جهانی حضور دارد؟

او در حال حاضر به دلیل بالا رفتن سنش دیگر نمی تواند مانند قبل در مسابقات حضور داشته باشد.

تام مک اووی چند دستبند طلایی مسابقات جهانی را در کارنامه دارد؟

او تا به حال توانسته 4 دستبند طلایی را از آن خود کند و جایزه های نقدی بسیاری را از این بازی ها به جیب بزند.

ایا تام مک اووی در مسابقات تور اروپایی هم دستاوردی کسب کرده است؟

او تنها در مسابقات جهانی توانسته موفقیت های بسیاری کسب کند و به این بازی ها وارد است.سوالی اضافه کنید.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *