بیوگرافی سهراب ام جی رپر دولتی به همراه بررسی حواشی او

سهراب ام جی یکی از رپرهای طراز اول کشور می باشد که در بین سایر همکاران خود دارای سابقه و فعالیت بیشتری است و از او به عنوان اولین کسانی که رپ را وارد ایران کرده اند یاد می شود. سبک که یکی از مدل های جدید موسقی می باشد در ایران سابقه طولانی ای ندارد و از حدود دهه هشتاد به ایران وارد شده است، این سبک به دلیل عدم سنخیتی که با فرهنک و ذائقه مردم ایران داشت در ابتدا خیلی مورد قبول و پذیرش عموم مردم ایران واقع نشد و دستگاه های دولتی هم خیلی روی خوشی به این قضیه نشان نمی دادند و فعالیت در این سبک از موسقی به صورت ممنوعه و اصطلاحات زیر زمینی صورت می گرفت.

از همین رو خوانندگان این سبک را خواننده های زیر زمینی قلمداد می کردند و همیشه هراس دستگیری و برخورد قضایی در زندگی حرفه ای این افراد وجود داشت، تا اینکه با گذشت مدت زیادی از فعالیت این گروه ها و همه گیری و استقبال جوانان کشور از این فرم موسیقی، کم کم رپ در بین عموم مردم جای خود را پیدا کرد و به عنوان یک موسیقی رسمی پذیرفته شد. از جمله کسانی که در روز های ابتدایی پاگیری رپ در کشور فعالیت خود را شروع کردند و خطرات اولیه اش را به جان خریدند می توان به سهراب ام جی و تیمش اشاره کرد؛ آنها که از روز های نخستین و به وصرت مخفیانه شروع به تولید و تکثیر ترانه های رپ خود می شدند نقش مهمی در شکل گیری موسیقی رپ در کشور دارند.

بیوگرافی سهراب ام جی

آهنگ های سهراب ام جی

سهراب که در ابتدا فقط به سرودن اشعار و ترانه های رپ مشغول بود، پس از گذشت زمان اندکی به فعالیت خوانندگی در این سبک موسقی علاقه مند شد و رسما کارهای خود را آغاز کرد، او تعداد نسبتا زیادی آهنگ و کار تولید و منتشر کرده است که درصد بالایی از آنها حاصل همکاری او با گروه زد بازی است که سالهای زیادی در این گروه مشغول بود؛ اما تعدادی از کارهایش را هم به صورت تکی و چند نفره و جدای از گروه زد بازی تهیه و تولید کرده است که نشان می دهد او در کارش به گروه اولیه خود متکی نیست.

او به صورت منظم کارهای خود را تولید و منتشر می کند و زمان کمی را بدون فعالیت می ماند، و همیشه آهنگ های جدید خود را منتشر می کند. آهنگ جدید سهراب ام جی نیز با نام منهای یک با همراهی مهرداد هیدن با تازگی منتشر شده و در دسترس عموم قرار گرفته است.

آهنگ های سهراب ام جی

بیوگرافی سهراب ام جی خواننده

سهراب مصطفوی با نام رپری سهراب ام جی متولد 19 آبان 1364پایتخت ایران، تهران می باشد. او که زاده پایین شهر تهران است دارای فراز و نشیب های بسیاری در زندگی خود می باشد. زندگینامه سهراب ام جی از کوچه پس کوچه های پایین شهر تهران شروع می شود، جاییکه او همانند همه بچه های پایین شهر غالب اوقات فراغت خود را در کوچه ها و با بازی های پایین شهری سپری می کند. بازی هایی که در آن مردانگی و مشتی گری موج می زند، جاییکه چشم چرانی و هوس بازی خط قرمز است و غیرت و حیا و شرف عضو جدا نشدنی از آن است؛ خصلت هایی که همچنان سهراب آنها را در خود دارد و در زندگی فعلی او می توان رگه هایی از آن را پیدا کرد تا نشان دهد هنوز هم از آن اصالت و آن فرهنگ دست نکشیده است و تبدیل به شخصیت او گشته است.

سهراب که یکی از شلوغ ترین و فضول ترین چه های فامیل بود با رسیدن به سن قانونی، به مدرسه می رود تا فضا و محیط جدیدی را تجربه کند و خودش را برای زندگی واقعی آماده کند.

او با ورود به مدرسه آرام آرام تغییرات ویژه ای کرد و دیدش نسبت به دنیا دچار دگرگونی های بسیاری شد، او به تحصیل علاقه داشت و درس خواندنش را تا چهارم دبیرستان به خوبی ادامه داد. پس از اتمام این دوره تحصیلی به فکر تحصیل خارج از ایران افتاد و به سراغ پدر مادرش رفت تا بتواند آنها را برای خارج شدن از کشور برای تحصیل راضی کند، پس از کسب رضایت آنها با فراهم کردن مقدمات سفر و اقامتش، ایران به مقصد اروپا، انگلیس و شهر لندن ترک کرد.

سهراب در لندن رشته تبلیغات و روابط عمومی را به عنوان رشته تخصصی انتخاب کرد و در دوران تحصیلش یکی از دانشجویان ممتاز دانشگاه خود بود، او در حین تحصیل به سراغ علاقه دیگرش که موسقی بود رفت، سهراب که از گوش دادن به رپ های امنینم ذوق زده شده بود به این سبک از موسیقی علاقه مند شد و به تلاش برای هنرنمایی در این سبک از موسیقی روی آورد.

پس از مدتی او ترانه سرایی به سبک رپ را آغاز کرد و چندین ترانه رپ نوشت. پس از ترانه سرایی سهراب تصمیمش را برای خوانندگی رپ گرفت و شروع به تمرین و کار در این حوزه کرد؛ در حین همین تلاش ها با دو دانشجوی ایرانی دیگر در لندن آشنا می شود که این دو هم به موسیقی رپ علاقه مند بودند و در صدد تاسیس یک گروه رپ و تولید و انتشار آهنگ بودند. پس از مدتی آشنایی، این سه نفر عزم خود را برای استارت کار تولید و ساخت آهنگ رپ تحت یک گروه، جزم کردند.

این سه نفر در نهایت گروه زد بازی به معنای رفیق بازی را تاسیس کردند و در ایران با محتواهای متفاوت و جسته گریخته چند کار را تولید و منتشر کردند. انتشار این آهنگ ها فیدبک متوسطی داشت و آنها به همین خاطر تلاش خود را بیشتر کردند و به صورت مداوم به تولید آهنگ پرداختند و به یکی از پر کار ترین گروه های موسیقی ایران تبدیل شدند.

گروه زد بازی در طول دوران فعالیت خود کارهای زیادی را تولید کرد و باعث معروف و مشهور شدن اعضایش شد، اعضایی که در ابتدا سه نفر بودند و پس از گذشت مدتی چند نفر دیگر به آنها اضافه شد و در نهایت با چند تکه شدن از هم پاشید. حاصل آن گروه رفاقتی، اعتباری بود که هر کدام از اعضا، برای ادامه راه خود کسب کرده بودند به حدی که تک تک آنها به صورت انفرادی و بعضا چند نفره توانستند به حیات هنری خود ادامه دهند و محو و نابود نشوند.

هر چند سرنوشت سهراب از دیگر اعضای زد بازی کمی متمایز شد اما آن چیزی که توانست سهراب را به محبوبیت هنری برساند فعالیت در همین گروه بود؛ چیزی که هنوز هم با همکاری مهرداد هیدن و سهراب که دو عضو قدیمی این گروه هستند ادامه پیدا کرده است.

حاشیه های سهراب ام جی

حاشیه های سهراب ام جی

سهراب ام جی دارای رفتار های نسبتا عجیبی است که خود به خود برای او ایجاد حاشیه می کنند، رفتار هایی که از همان شخصیت لوتی و مشتی پایین شهری بالا می آیند و برای او که شخصیتش شکل گرفته از همان پایین شهر با صفا و بی ریاست طبیعی می باشند اما عده ای به هر دلیلی آنها را بر نمی تابند.

باید قبول کرد که در برخی از مواقع، ای اشتباهات خود سهراب بوده است که او را اسیر حاشیه کرده است اما در موارد نسبتا زیادی، این رسانه ها و برخی بد خواهان برای او حاشیه سازی می کنند.

برای مثال می توان به سفر او به مناسق جنگی و شرکت در اردوی راهیان نور اشاره کرد؛ اقدامی که برای قدر دانی و ادای دین به مقام کسانی صورت گرفت که از جان و دارایی شان برای دفاع از خاک کشورگذشتند، اما عده ای این حرکت سهراب را به عناوینی مختلفی تعبیر کردند و از آن ابزاری ساختند برای به حاشیه بردن سهراب .

به جز موارد اینچنینی و همینطور برخی شیطنت های ایام جوانی در ساختن آهنگ های نامناسب، و اخیرا راه اندازی سایت شرط بندی، خیلی نمی توان سهراب را شخصیتی پر حاشیه قلمداد کرد.

ملاقات سهراب ام جی و میلاد حاتمی مدیر سایت ولف بت در ترکیه یکی از داغ ترین حواشی این رپر بود که سر و صدای زیادی هم به پا کرد. برای بررسی دقیق از این حاشیه می توایند لینکی که در دسترس قرار گرفت را لمس کنید.

عکس های سهراب ام جی

دوست دختر سهراب mj

دوست دختر سهراب را باید در بیوگرافی سهراب ام جی و همسرش جستجو کرد. سهراب همانند بسیاری از خواننده های مطرح و شناخته شده کشور علاقه مندان بسیاری دارد که خواستار برقرار رابطه دوستی و ارتباط صمیمانه با او می باشند. علاقه مندانی که بواسطه علاقه و عشقی که به صدای خوانندگان مطرح کشور دارند حاضرند برای رسیدن به آنها از هر ابزاری استفاده کنند تا خود را قدمی به این افراد نزدیک تر کنند.

در این بین شخصیت این افراد سرشناس است که می تواند آنها را بپذیرد و یا اینکه با آنها به عنوان یک ابزار رفتار کنند. در این بین سهراب از این دست افراد نبود که از علاقه مندانش سوء استفاده کند. او با پارا هشت سال دوست بود و پس از این رابطه طولانی مدت، این ارتباط را رسمی و قانونی کرد و با پارا به عنوان همسرش ازدواج کرد که حاصل این ازدواج تولد فرزند سهراب ام جی است که بشدت به او علاقه مند است.

عکس های سهراب ام جی

کارکتر سهراب، برای بسیاری از علاقه مندان او یک کاراکتر جذاب است که پوشش های خیلی عجیب و غریبی ندار و همیشه سعی کرده است از لباس های مناسب با فرهنگ کشور استفاده کند و این نکته او را از بسیاری دیگر متمامیز کرده است. این مساله در عکس هایی که از او گرفته شده نیز به وضوح قابل دست یابی است.

سوالات متداول

سهراب ام جی برای تحصیل به کدام کشور سفر کرد ؟

او برای ادامه تحصیل به انگلستان رفت.

سهراب ام جی متولد چه سالی و کجاست ؟

سهراب متولد 1364 در تهران است.

سهراب ام جی در چه گروهی فعالیت داشت؟

او در یک گروه موسیقی به نام زد بازی فعالیت می کرد.

سهراب ام جی با چه کسی ازدواج کرد ؟

او با پارا که چندین سال دوست بودند ازدواج کرده است.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *