آموزش بازی هفت خبیث و قوانین هفت خبیث آنلاین و لایو

بازی هفت خبیث بازی با ورق، بازی است که تقریبا در سراسر جهان بازی می شود. فکر می کنیم خیلی ها می خواهند در باره ی این بازی بدانند. بازی که در عین سادگی قوانین و جذاب بودنش، هنوز بین همه ی مردم شناخته شده نمی باشد. اما در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد که برای تسلط پیدا کردن به این بازی، کدام قوانین و کدام نکات را باید بدانید.

بازی هفت خبیث چگونه است؟

بازی هفت خبیث چگونه است؟

حرفه ای بازی کردن بازی هفت خبیث کاری است که تنها با تمرین و ممارست و تجربه پیدا کردن در این بازی به دست می آید. درست است که شمار کسانی که این بازی را می کنند بسیار زیاد است، چه در ایران و چه در خارج از ایران طرفدارانی را پیدا کرده است، اما هم اکنون اگر افرادی نام این بازی را بشنوند نمی دانند قوانین و قواعد این بازی چگونه است. در ادامه توضیح بازی هفت کثیف، به تعداد شرکت کننده ها این بازی می توانیم اشاره کنیم. برای مثال در این بازی برای یک دست ورق تا ۴ نفر شرکت کننده ظرفیت دارد ولی اگر تعداد شرکت کننده ها از ۵ نفر بیشتر شدند مجبور به اضافه کردن یک دست دیگر شویم.

در شروع این بازی، فرد شروع کننده از کسی که کارت ها را قسمت می کند تقاضای چند عدد کارت بکند. که این تعداد می تواند به سلیقه ی خودش باشد. یعنی اجباری در انتخاب شماره کارت ها وجود ندارد. و بعد کسی که این کارت ها را پخش می کند به همان تعداد به افراد دیگر می دهد. و فردی که بازی را شروع می کند بگوید که حکم این بازی چه عدد با چه خالی است. و بعد کارت های اضافی را به پشت می گذاریم. فردی که بازی را شروع کرده است یک کارت از روی ان کارت ها اضافه بر می دارد و روی کارت هایش می گذارد.

اگر کارتی را به عنوان حکم وسط بازی گذاشتیم، باید ابتدا مهم خال باشد و بعد عدد ملاک قرار می گیرد. کسی که ۶ پیک را ملاک قرار داده است باید با پیک ادامه دهد. اما اگر پیک نداشت با ۶ هر خال می تواند ادامه دهد. ولی ممکن است فرد شرکت کننده در شرایطی باشد که ان شماره را داشته باشد و نه خال را در ان صورت مجبور می شود که هیچ کارتی را از ورق هایش خارج نکند و گویی انگار یک مرحله عقب افتاده است. تمام مراحلی که در مراحل اصلی یا فرعی ذکر کردیم باید به ترتیب خودشان پیش برود. برای مثال اگر برنده اعلام شد، با حذف او از بازی، دوباره بازی در همان جهت مشخص شده ی قبلش، در جهات عقربه ساعت و یا در خلاف جهت عقربه ی ساعت ادامه پیدا کند.

برای حرفه ای شدن در این بازی، از شما انتظار می رود که قوانین بازی را به حافظه ی خود بسپارید. زیرا عدم دقت به این قوانین باعث می شود به سرعت بازنده ی بازی اعلام شوید. البته می توانید برنده را در نظر نگیرید و بازی در میان افرادی که پیروز بازی نشده اند ادامه یاید و نفرات دوم و سوم مشخص شوند و یا برای ان که بازی دوستانه تر و با استرس کمتری ادامه پیدا کند می توانید امتیاز های منفی را حساب نکنید.

قوانین بازی هفت خبیث

افرادی که در این بازی شرکت می کنند، از سختی قوانین ان می گویند. بردن در این بازی کار اسانی نیست. اما ان قدر این بازی توانسته است جذابیت کافی را برای بازیکنان فراهم کند که اولین باری که شما این بازی را انجام می دهید، قطعا اخرین بار ان نمی باشد. البته در قوانین این بازی می شود تجدید نظر هایی را هم انجام داد. ولی این تجدید نظر ها باید با نظر کل شرکت کننده ها باشد. ولی این را باید بگوییم که اگر خواستید قوانین این بازی را تغییر بدهید، قوانین اصلی را نباید حتی ذره ای تغییر بدهید. زیرا با تغییر قوانین اصلی کل بازی دستخوش تغییر می شود و از قالب خودش خارج می شود. برای توضیح و شرح قوانین این بازی باید از همان شروع مسابقه توضیح دهیم. بازی هفت خبیث با ورق با یک فرد شروع کننده استارت خود را می زند.

شروع کننده ی این بازی، همان کسی هست که کارت های این مسابقه را پخش می کند. و از هر کسی که بخواهد بازی را اغاز کند شروع می کند و به اخرین نفر کارت هایی را می دهد. البته جهت چرخش این کارت دادن باید در جهت چرخش عقربه های ساعت باشد. البته می توان با موافقت جمع جهت چرخش پخش ورق ها به صورت خلاف چرخش عقربه ها باشد.

اگر دور مسابقه تمام شد برنده ی این مسابقه باید اغاز کننده ی دور بعد مسابقه باشد. و روند بازی را، او آغاز بکند. در روند بازی ممکن است به کارت هایی با اعداد حساس رو به رو شویم. یوی از این اعداد حساس عدد هفت می باشد که اگر کسط کارتش را بردارد نشان ان است که او باید جریمه بشود. جریمه ی او هم برداشتن دو کارت جریمه است. اما کسی که کارت ۷ را برداشته است می تواند امیدوار باشد که جریمه نشود. زمانی که در کارت هایش کارتی با عدد هفت موجود باشد با همان کارت ادامه می دهد. ولی اگر نداشته باشد دیگر مجبور می شود جریمه را بپذیرد. ویکی پیدیا بازی کارتی هفت را دارای قواینن مشابهی دانسته که در مقاله مربوطه بررسی شده است.

نحوه امتیاز دهی در هفت خبیث

نحوه امتیاز دهی در seven

خوبی این بازی هفت خبیث این است که تغییر در قوانین ان می تواند در نحوه ی امتیاز دهی بسیار تاثیر گذار باشد. اعضای گروه بنا بر ان دور هایی که بخواهند بازی کنند و یا کوتاه بودن بازی هفت خبیث و یا طولانی بودن ان با توافق هم دیگر قوانین بازی را تغییر می دهند. در قوانین بازی اصطلاحاتی را می بینیم که گفتن ان دردسر ساز می شوند. مثلا گفتن کلمه ی من می تواند شما را جریمه کند و دو برگ جریمه برای شما داشته باشد. و اگر بازی تمام شود و شما کارت های اس و بی بی و شاه و سرباز در دستتان باقی مانده باشد، هر کدام از این کارت ها از شما امتیاز کسر می کند. برای مثال شما با در دست داشتن بی بی دوازده امتیاز از دست می دهید و با داشتن کارت شاه سینزده امتیاز، و همینطور کارت اس ۱۴ امتیاز و در اخر کارت سرباز که بیست امتیاز را از شما می گیرد.

کارت های بی بی شاه و سرباز، که همان طور که گفتیم به ترتیب ۱۲ ،۱۳ و ۲۰ امتیاز منفی به شما می دهد و بازی شما را کمی سخت می کند، ممکن است طبق میل اعضا و برای دوستانه بازی کردن کمی از سختی بازی کم کنید و نحوه ی امتیاز دهی را تا جایی که به بازی لطمه نزند تغییر دهید.

بازی 7 خبیث آنلاین

بازی هفت خبیث آنلاین در اختیار همگان قرار دارد و با در اختیار داشتن اینترنت در هر نقطه و مکان و در هر زمانی که باشید می توانید این بازی را انجام دهید. شاید حریف مقابل را نبینید اما لذت بازی هفت خبیث آنلاین کم تر از حضوری آن نمی باشد. و بازی هفت خبیث پاستور یا بازی هفت خبیث با ورق عناوینی هستند که به راحتی در گوگل قابل جستجو هستند که بتوانید بازی هفت خبیث برای ایفون و بازی هفت خبیث برای اندروید را دانلود کنید و با هر تکنولوژی که در دسترس خود دارید این بازی را انجام دهید. تورنمنت هفت نیز مانند تورنمنت پوکر برگذار می شود که می توانید در از این بازی نیز کسب درآمد داشته باشید.

آموزش بازی 7 خبیث

آموزش بازی 7 خبیث

پیشنهادی که ما برای آموزش بازی هفت خبیث به شما می دهیم این است که در جستجوی گوگل، دانلود بازی هفت خبیث را سرچ کنید و در آن تا جایی که می تواند بازی کنید. و همین طور پیشنهاد دیگر ما به شما این است که فیلم اموزش بازی هفت خبیث را دانلود کنید و سعی کنید از طریق ان به نحوه ی بازی مسلط بشوید و درباره ی قوانین بازی هفت خبیث را هم می توانید در گوگل که به اندازه ی کافی راجب هفت خبیث، مطلب در اختیار شما می گذارد مطالعه فرمایید همچنین اگر علاقه مند به آموزش بازی پوکر هستید می توانید به مقاله دیگر سایت سری بزنید.

سوالات متداول

برای آموزش بازی هفت خبیث چه راهکار هایی وجود دارد؟

برای یادگیری این بازی می توانیم فیلم اموزش بازی هفت خبیث را دانلود کنیم و یا به دانلود بازی هفت خبیث روی اوریم و با بازی هفت خبیث با ورق می توانیم به راحتی یاد بگیریم.

ایا قابلیت دانلود بازی هفت خبیث برای ویندوز یا اندروید وجود دارد؟

بله بازی هفت خبیث آنلاین در اختیار علاقه مندان بازی هفت خبیث قرار گرفته است و بازی هفت خبیث برای کامپیوتر و اندروید و ایفون هم در اینترنت موجود می باشد.

ایا بازیکنان هفت خبیث می توانند تغییری در بازی بدهند؟

بله این بازی قابلیت این را دارد که بازیکنان به میل خود یک سری قوانین غیر مهم را حذف کنند و یا اگر به اساس بازی لطمه ای وارد نکند هم می شود امتیاز ها را تغییر داد تا بشود بیشتر بازی کرد.

کدام عدد است که اگر کسی کارت ان عدد را انتخاب کند دو برگه جریمه باید بردارد؟

عدد ۷ این گونه است که برداشتن کارتش دوبرگه جریمه در پی دارد.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *