شرط بندی بر روی لاتزیو منطقی است و ضرایب چه سایت هایی بهتر است؟

لاتزیو یکی از تیم های محبوب فوتبال ایتالیا محسوب می شود که باشگاهش دارای 37 زیر مجموعه ورزشی می باشد که در سطح اروپا از هر انجمن دیگری زیر مجموعه های بیشتری دارد. این باشگاه در لیگ داخلی خود نیز توانسته جلوی تیم های قوی و قدرتمند موجود قد علم کند و حتی چند بار هم جام قهرمانی را از دستان آنها برباید. از آخرین قهرمانی این تیم حدود 20 سال می گذرد. در این مقاله به تاریخچه این باشگاه بیشتر می پردازیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه تیم لاتزیو

تاریخچه تیم لاتزیو 

این باشگاه در تاریخ 9 ژانویه 1900 میلادی در ناحیه ای به نام پراتی در شهر رم بنا شد. در آن زمان 9 تن از اعضای برجسته تاسیس کننده آن تصمیم گرفتند تا اسم آن را لاتزیو بگذارند. یک سال بعد از تاسیس، یکی از عضوهای باشگاه مسابقات پاریس تصمیم گرفت تا ورزش فوتبال را هم وارد این باشگاه کند و از همان زمان این باشگاه قدیمی ترین تیم فوتبال در شهر رم و نیز فوتبال ایتالیا شناخته می شود.

موفقیت های باشگاه لاتزیو

هر چند که این تیم یکی از قدیمی ترین تیم های باشگاهی ایتالیا محسوب می شود اما تا به حال عنوان های زیادی را بدست نیاورده است. لاتزیو تا به حال دو بار در سری آ توانسته جام قهرمانی را بالای سر ببرد. همچنین این تیم 6 بار هم در کوپا ایتالیا به مقام قهرمانی رسیده است. علاوه بر آن، در سطح اروپا نیز توانسته یک قهرمانی جام یوفا و جام در جام اروپا را نیز به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

آنالیز نتایج فوتبال لاتزیو

آنالیز نتایج فوتبال لاتزیو به چه صورت است؟

در حال حاضر این تیم با توجه به اینکه 17 هفته از لیگ سری آ می گذرد همچنان نمی تواند نتایج قابل قبولی را در مقابل حریفان خود بگیرد. لاتزیو از این تعداد بازی در حال حاضر 28 امتیاز دارد. همچنین تا به اینجا این تیم 8 برد، 4 تساوی و 5 باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است. هر چند که رقابت بین تیم های سوم تا نهم جدول بسیار تنگاتنگ پیش می رود اما با توجه به روند نتیجه گیری این تیم احتمال می رود که نتواند در انتهای فصل جایگاهی بهتر از جایگاه کنونی بدست بیاورد.

5 بازیکن برتر لاتزیو 

چیرو ایموبیله

مهاجم  جسور و چابک این تیم می باشد که تا به حال توانسته 11 گل را در 15 بازی سری آ به ثمر برساند و برترین گلزن این تیم لقب بگیرد.

فیلیپه کایسدو

اهل اکوادور می باشد و پست تخصصی او مهاجم است. دومین گلزن برتر این تیم است و تا به حال 6 گل هم به ثمر رسانده است. شوت در چارچوب او نمره 0.7 گرفته است.

لوئیس آلبرتو

اسپانیایی است و در دو پست مهاجم و هافبک هجومی بازی می کند. او تا به حال 4 گل را زده است و میانگین نمره او 7.21، شوت در چارچوب 0.7، شوت در هر بازی 2.1، دریبل موفق 2.1 را کسب کرده است.

سرگی میلینکویچ ساویچ

یکی از صرب های خوب لاتزیو می باشد که در پست هافبک بازی می کند. این بازیکن بیشترین نمره را در این تیم از آن خود کرده است و 5 پاس گل داده است. همچنین 2.4 شوت در هر بازی و 5 موقعیت گل ایجاد کرده است.

مانوئل لاتزاری

این بازیکن هم در پست مدافع و هافبک بازی می کند و توانسته تا به حال 3 پاس گل بدهد. علاوه بر آن 3 موقعیت گل هم تا به حال ایجاد کرد است و وسط میدان را به خوبی ادامه می کند.

مربی  لاتزیو کیست؟

مربی  لاتزیو کیست؟

سیمئونه اینزاگی تا به حال عملکرد نسبتا خوبی را در این تیم داشته است. این مربی از 17 بازی که در سری آ انجام داده است 8 برد، 4 تساوی و 5 باخت را کسب کرده است و در حال حاضر در رده 8 ایستاده است. او توانسته 47 درصد از بازی های خود را برنده شود و با توجه به مهره هایی که دارد نتایج قابل قبول گرفته است. همچنین در لیگ قهرمانان از 6 بازی که انجام داده است 2 برد، 4 تساوی بدست آورده است و نمره 6.8 را بدست آورده است.

گران قیمت ترین خرید این تیم کیست؟

گران قیمت ترین خرید این تیم کیست؟

اما جالب است بدانید که گران ترین بازیکن این تیم یک بازیکن کوزویی است که از تیم فنر باغچه ترکیه خریداری شده است. نام این بازیکن ودات موریکی است که پست تخصصی آن مهاجم است. همچنین گفت می شود که انتقال حدود 18 میلیون یورو بوده است که برای تیمی مانند لاتزیو رقمی بالا می باشد.

عقاب های جوان لقب اصلی این تیم

برخی ها هم این تیم را عقاب ها می نامند اما در بیشتر افراد این شهر عقاب های جوان را برای آنها برازنده تر می دانند. این لقب از سمبل و نشان سنتی این باشگاه که یک عقاب می باشد، گرفته شده است. لیکی بیگیارلی یکی از تاسیس کنندگان این باشگاه این نماد را برای آن انتخاب کرده بود که به سپاه امپراطوری رم اشاره دارد. در ویکی پیدیا لاتزیو اطلاعات بیشتر در این خصوص ارائه شده است.

تیم لاتزیو در لیگ سری آ

این تیم در حاضر که 17 هفته از آن می گذرد با کسب تنها 28 امتیاز از این تعداد بازی در رده هشتم ایستاده است. همچنین گفته می شود که لاتزیو می تواند خود را تا رده 5 هم بالا بکشد اما حریفان بالایی آنها در جدول هم تیم های قدرمند ساسولو، ناپولی  آتلانتا می باشند که در صورت لغزش آنها کار آسان تری خواهد داشت. در حال حاضر این تیم با 5 باختی که بدست آورده است، در این جایگاه قرار دارد.

عملکرد لاتزیو در جام حذفی ایتالیا

عملکرد لاتزیو در جام حذفی ایتالیا

بهترین نتایج را در کوپا ایتالیا بدست آورده است و تا به حال توانسته 6 بار جام قهرمانی این رقابت ها را بالای سر ببرد. این تیم در حال حاضر باید در دور یک هشتم نهایی این رقابت ها به مصاف پارما برود و در صورتی که بتواند این تیم را شکست دهد به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

بررسی دقیق از دربی دلا کاپیتاله

دو تیم لاتزیو و رم در این شهرآورد به مصاف هم می روند و یکی از بازی های مهم و هیجانی سری آ را انجام می دهند. این دو تیم برای نخستین بار در 8 دسامبر سال 1929 میلادی با هم دیگر مسابقه دادند که تیم رم توانست حریف سنتی خود را یک بر صفر شکست دهد.

آمار کلی دربی دلا کاپیتاله

این دو تیم تا به حال 190 بار در مسابقات رسمی و غیر رسمی در مقابل هم قرار گرفته اند که از این تعداد تیم رم توانسته 71 بار پیروز شود و تیم لاتزیو 53 پیرزی کسب کند. همچینن تعداد 66 بازی این دو تیم هم به تساوی انجامیده است.

درصد برد تیم لاتزیو توی شهرآورد دلا کاپیتاله

این تیم هر چند که تعداد پیروزی هایش حدود 18 بازی کمتر است اما توانسته با این حال از 190 باری که در مقابل حریف قدرتمند خد قرار گیرد 53 بازی را با برد پشت سر بگذارد. در چند سال اخیر قدرت میان این تیم و حریف سنتی اش به توازن نسبی رسیده است .

برد تیم Lazio در دلا کاپیتاله

همانطور که گفته شد این تیم توانسته 53 بازی را با برد پشت سر بگذارد که در این بازی ها نیز توانسته 193 گل را وارد دروازه حریف سنتی خود کند. نخستین بازی این دو تیم در سال 1929 انجام شد که آن بازی با گل رودولفو وولک تیم رم به برتری رسید.

عملکرد لاتزیو در لیگ قهرمانان  اروپا

عملکرد لاتزیو در لیگ قهرمانان  اروپا

عقاب های جوان در گروه اف لیگ قهرمانان با تیم های دورتموند، کلوب بروژ و زنیت سن پترزبورگ هم گروه بودند که از 6 باز انجام داده توانستند 2 برد، 4 تساوی را بدست بیاورند و با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شوند. این تیم در مرحله حذفی باید در مقابل تیم بایرن مونیخ آلمان قرار گیرد که بازی سختی را در پیش خواهد داشت. این بازی در 5 اسفند برگزار خواهد شد.

پیش بینی مسابقات لاتزیو در چه سایت هایی قابل اطمینان است؟

سایت های هات بت و سایت تاینی بت 2 تا از برترین سایت هایی هستند که پیش بینی بر روی این تیم را با بالا ترین ضرایب ممکن ارائه می کنند.

آشنایی با سبک کلی بازی این تیم در مسابقات

این تیم هنوز نتوانسته آن صلابت و قدرتی را که در فصل گذشته داشت را دوباره احیاء کند. آنها در فصل گذشته خیلی بهتر کار کرده بودند و اگر وضعیت آن فصل را داشتند در حال حاضر می توانستند جایگاه بهتری نسبت به الان داشته باشند. هر چند که این تیم توانسته به دور بعدی لیگ قهرمانان راه یابد اما کار دشواری را در مقابل مدافع قهرمانی خواهد داشت. در حال حاضر این تیم با سیستم 2-5-3 بازی می کند که سیستم مورد علاقه اینزاگی می باشد. درا ین سبک بال های کناری که معمولا لازاری و مائوروسیک هستند به جمع مهاجمان اضافه می شوند و از کناره ها بر حرف فشار وارد می کنند. اما برخی ها این سیستم را منسوخ شده می دانند و می گویند که دیگر کارآیی لازم را ندارد.

سوالات متداول

لاتزیو چند بار قهرمان سری آ شده است؟

 این تیم تا به حال توانسته 2 بار جام قهرمانی لیگ داخلی کشورش را تصاحب کند.

لاتزیو چند بار در جام حذفی ایتالیا به مقام قهرمانی رسیده است؟

این تیم موفق شده تا 6 جام قهرمانی کوپا ایتالیا را از آن خود کند.

لاتزیو در لیگ قهرمانان باید به مصاف کدام تیم برود؟

این تیم در مرحله حذفی باید با تیم بایرن مونیخ آلمان بازی کند.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *