تونی بلوم کیست و با علیرضا جهانبخش چه رابطه ای دارد؟

تونی بلوم یکی از پوکربازان حرفه ای است که اهل انگلستان می باشد و جالب است بدانید که او در حال حاضر مالک یکی از باشگاه های فوتبال کشورش می باشد که اتفاقا یکی از لژیونرهای خوب کشورمان هم در تیم او بازی می کند. این قمار باز یکی از ثروتمندترین بازیکنان حال حاضر دنیای پوکر می باشد که در دوران حرفه ای خود توانسته مقام و جوایز نقدی بسیاری را برنده شود. همچنین او بارها با بزرگان زیادی در مسابقه و میدان های بازی روبرو شده است و تجربه های زیادی از این لحاظ دارد. اما نکته جالب دیگر اینکه او یک باشگاه فوتبال دیگر هم دارد که اگر می خواهید در مورد او و اقداماتش اطلاعات بیشتری کسب کنید، با ما با ادامه مقاله همراه باشید.

تونی بلوم کیست؟

تونی بلوم کیست؟

قصد داریم تا بیوگرافی تونی بلوم را برای اولین بار برای شما ارائه کنیم. او یک قمار باز مشهور، بازیکن پوکر و یکی از مدیران ورزشی متفکر انگلیسی است که در حال حاضر صاحب چند باشگاه می باشد. این سلبریتی در 20 مارس سال 1070 میلادی در برایتون به دنیا آمده است. این پوکرباز مشهور در حال حاضر مالک باشگاه برایتون و هاو آلبیون و نیز تیم اول لیگ دسته دو بلژیک یعنی تیم رویال یونیون سنت جیلواز می باشد. او یک قمار باز حرفه ای است و با نام کاربری Lizard  در مسابقات آنلاین شرکت می کند. او در مسابقات زیادی شرکت کرده است که می توان به مسابقات تلویزیونی شب آخر پوکر و نیز تور جهانی پوکر اشاره کرد. ویکی پیدیا تونی بلوم نیز تمامی این بحث ها را برای شما ارائه نموده است.

مالک باشگاه برایتون انگلیس

تونی بلوم اهل برایتون است و در همان شهر به دنیا آمده است. او اصلیتی یهودی دارد و از سال 2009 میلادی او مدیر و مالک باشگاه برایتون آلبیون شده است. این باشگاه در حال حاضر یکی از تیم های حاضر در لیگ جزیره انگلیس محسوب می شود و در فصل 17-2016 میلادی پس از 34 سال به بالاترین رده مسابقات فوتبالی انگلیس راه یافته است. او پس از آن حدود 93 میلیون پوند برای توسعه استادیوم فالمر سرمایه گذاری کرد.

تونی بلوم پوکر باز

همانطور که گفته شد او یکی از قماربازان مشهور دنیا محسوب می شود که در میادین مختلف و تورنمنت پوکر جهانی حضور داشته و تجربه رقابت با بزرگان این رشته را نیز دارد. شما می توانید آموزش پوکر با تونی بلوم را در برخی از سایت ها در دسترس داشته باشید اما در بیشتر سایت های خارجی اینگونه آموزش ها که بیشتر به صورت کلیپ و فیلم موجود می باشد، پولی است و باید مبلغی را برای آنها پرداخت نمایید. این بازیکن در اولین پیروزی که در سال 2004 بدست آورد، در مسابقات پوکر قهرمانی استرالیا در شهر ملبورن شرکت کرده بود که نخستین جایزه او حدود 420 هزار دلار بود. یک سال بعد، او در مسابقات لندن شرکت کرد و در سبک نو لیمیت هولدم 5 هزار پوند برنده شد. او در این بازی ها به عنوان یکی از تیم کشورش شرکت کرده بود.

تونی بلوم در لیست میلیاردر ها

تونی بلوم در لیست میلیاردر ها

ادعای تونی بلوم مالک باشگاه برایتون شاید درست باشد که او در لیست ثروتمندترین مدیران قرار دارد. چندی پیش برخی از رسانه ها لیستی از ثروتمندترین مدیران باشگاه های فوتبال را ارائه کردند که نام او نیز در این لیست قرار دارد. در این گزارش آمده بود که او یکی از اسرارآمیزترین مدیرانی است که تا به حال وجود داشته و ثروت خالص او را یک میلیارد پوند برآورد می کنند. حتی در این گزارش آمده است که حتی برخی دیگر دارایی خالص او را بیشتر از یک میلیارد پوند برآورد می کنند. اما از این میزان سرمایه 200 میلیون پوند آن را در باشگاه برایتون سرمایه گذاری کرده است که از این میزان 93 میلیون را صرف بازسازی و ساخت ورزشگاه خرج کرده است.

درامد تونی بلوم به چه صورت می باشد؟

او در زمینه های مختلفی فعالیت می کند و توانسته از این راه ها درآمد خوبی را به جیب بزند. یکی از راههایی که او میلیون دلار را برنده شده است، پوکر است. بر اساس آمار تونی بلوم قمار باز تا سال 2008 میلادی تنها از بازی های لایوی که برگزار کرده بوده توانسته بیش از یک میلیون 500 هزار دلار برنده شود. همچنین یک سال بعد از آن، 600 هزار دلار را پس از دوم شدن در مسابقات استرالیا به جیب زد. همچنین او در مسابقات لندن نیز شرکت کرد و پس از دوم شدم میلیون ها پوند هم از آنجا به حساب خود واریز کرد. اما او از راه های دیگری مانند سرمایه گذاری روی تیم های فوتبال هم درآمد کسب می کند. او در حال حاضر یک باشگاه لیگ برتری به نام برایتون دارد و در لیگ دسته دو بلژیک هم یک باشگاه را خریداری کرده است. همچنین وی سایت شرط بندی با تورنمنت پوکر اختصاصی خود را تاسیس نموده است.

پوکر بازی کردن تونی بلوم به صورت حرفه ای

پوکر بازی کردن تونی بلوم به صورت حرفه ای

بازی های تونی بلوم در استرالیا و لندن با خاطره ای خوب برای او به پایان رسیده است. هر چند که او در بازی های آنلاین مهارت زیادی دارد و با نام کاربری مارمولک در این بازی ها ظاهر می شود، اما در بازی های میدانی نیز توانسته جوایز خوبی را به جیب بزند. در حال حاضر می توانید تمام بازی تونی بلوم در یوتیوب را مشاهده کنید و از او مهارت و ترفندهای زیادی را بیاموزید. در صورتی که تازه این بازی را شروع کرده اید، باید بازی بازیکنان بزرگ را ببینید و از آنها بلوف های مورد نیاز را یاد بگیرید.

اینستاگرام تونی بلوم

تونی بلوم میلیونر در شبکه های مجازی هم فعالیت می کند و در حال حاضر او یکی از پر طرفدارترین صفحات را دارا می باشد. اما باید دقت کنید که در حال حاضر پیج های زیادی با نام این پوکر باز در حال فعالیت می باشد. این بازیکن در صفحه خود تصاویر و کلیپ های مخصوص به خود را به اشتراک می گذارد. همچنین او از این طریق می تواند با کاربران و طرفداران خود در ارتباط باشد.

تونی بلوم و علیرضا جهانبخش

اما همانطور که می دانید علیرضا جهانبخش لژیونر خوب کشورمان هم در تیم تونی گرانت بلوم حضور دارد و بازی می کند. اما با شیوع ویروس کرونا بیشتر تیم ها از جمله تیم برایتون با مشکلات اقتصادی روبرو شد که گفته می شد این تیم تعدادی از بازیکنان خود را به فروش بگذارد که احتمالا علیرضا هم در این لیست قرار دارد. اما مالک این تیم در سخنانی اعلام کرد که چنین قصدی ندارد و به خاطر اینکه مشکلات مالی به وجود آمده نمی تواند بازیکنان خوب خود را بفروشد و به همین خاطر قصد دارد که نه بازیکنی را بفروشد و نه بازیکنی را به خدمت بگیرد و با همین بازیکنان فصل را ادامه دهد. این خبر خوبی برای لژیونر خوب ما بود تا بتواند خود را بیشتر به اثبات برساند.

تونی بلوم و پوکر هولدم

تونی بلوم و پوکر هولدم

او در سال 2005 میلادی در مسابقات سبک نو لیمیت هولدم شرکت کرد و جایزه 5 هزار دلاری آن را برنده شد. تونی بلوم و پوکر هولدم سال هاست که با هم انس گرفته اند و این قمارباز دیگر به ترفندهای آن آشنا شده است. همچنین او توانسته در یکی دیگر از بازی های آن جایزه 200 هزار پوندی را نیز به حساب خود واریز کند.

ماشین این قمار باز چیست؟

مسلما ماشین تونی بلوم یکی از کارخانه های معروف دنیا می باشد. او با بیش از یک میلیارد پوند سرمایه یکی از ثروتمند ترین قماربازان تاریخ می باشد و به همین خاطر احتمالا در پارکینگ خانه اش چند مدل از بالاترین و لاکچری ترین ماشین های دنیا را داشته باشد.

همسر این سرمایه دار

اگر دقت کرده باشید در بیشتر بازی های تیم فوتبال برایتون همسر تونی بلوم هم در کنارش هنوز دارد. او نیز بیشتر بازی های تیم همسرش را تماشا می کند و حتی هم در برخی از موارد با همدیگر در مدیریت این باشگاه همکاری می کنند. جالب است بدانید که او نیز در برخی از موارد با رسانه ها مصاحبه می کند.

جایزه های این پوکر باز

جایزه های این پوکر باز

همانطور که گفته شد این بازیکن در مسابقات مختلفی شرکت کرده است که می توان به مسابقات تلویزیونی شب پوکر اشاره کرد که او به مسابقه فینال این بازی راه یافت. همچنین از شاخص ترین بازی های او می توان به مسابقات تور جهانی پوکر اشاره کرد که در آنجا هم توانست نتایج خوبی را در کارنامه خود ثبت کند. اما اولین برد بزرگ او در سال 2004 میلادی زمانی که در تور قهرمانی پوکر استرالیا که در شهر ملبورن این کشور برگزار می شد، کسب کرد. او در این مسابقات حدود 420 هزار دلار را به جیب زد و از همان جا بود که نام خود را به عنوان یک پدیده به همگان شناساند. پس از آن او در مسابقاتی که در لندن برگزار می شد، 5 هزار پوند را به راحتی به جیب زد. همچینن یک جایزه 200 هزار پوندی دیگر را هم در سال 2005 به حساب خود واریز کرده است. تا سال 2008 گفته می شود که او توانسته بود یک میلیون و 500 هزار پوند را برنده شود.

سوالات متداول

تونی بلوم اهل کجاست؟

او در شهر برایتون انگلیس به دنیا آمده است و یک پوکر باز قهار و نیز مالک دو باشگاه فوتبال می باشد که توانسته جوایز زیادی را به جیب بزند.

تونی بلوم مالک کدام باشگاه های فوتبال است؟

او باشگاه فوتبال برایتون آلبیون در لیگ جزیره انگلیس و نیز رویال یونیون در لیگ دسته دو بلژیک را خریداری کرده است.

تونی بلوم چقدر درآمد دارد؟

گفته می شود که او تا سال 2008 میلادی توانسته بود تنها از طریق شرکت در مسابقات یک میلیون و 500 هزار دلار را به جیب بزند.سوالی اضافه کنید.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *