بررسی و آموزش ساده بازی دبرنا به همراه معرفی شانس کارت ها

در این مقاله می خواهیم شما را با بازی دبرنا آشنا کنیم و روش های بازی دبرنا و همچنین تقلب در بازی دبرنا را به شما آموزش دهیم، لطفاً تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

دبرنا چیست؟

دبرنا چیست؟

بازی دبرنا چیست؟ یکی از بازی‌ های دسته‌ جمعی می‌ باشد که به عنوان سرگرمی در بین دوستان و خانواده بازی می‌ شود. برای این بازی در کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا جوایز نقدی بسیاری انتخاب کرده‌ اند همچنین برای وارد شدن به این بازی باید هزینه پرداخت کنید و هنگام برنده شدن جایزه نقدی بالایی به شما می رسد.

به این بازی به عنوان یک لاتاری نگاه می‌ کنند و از مهمترین عوامل رسیدن بازیکن به پیروزی می توانند شانس باشد. این بازی یکی از بازی های قدیمی و پرطرفدار می باشد که در کشور ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

دبرنا اندروید چگونه بازی می شود؟

از بازی هایی که برای دبرنا اندروید می توانیم نصب کنیم Loto Online می باشد. این بازی با قوانین کلاسیک روسیه مشخص شده است که چند نفر بازی می‌ کنند و به هر بازیکن سه کارت می دهند و با اعدادی که از ۱ تا ۹۲ می باشند.

همانطور که در مطالب بالا ذکر کرده‌ایم در حین بازی مهره ها به صورت تصادفی از داخل کیسه به بیرون می آیند و بازیکنان زمانی که شماره مورد نظر آن ها اعلام می شود بر روی کارت خود می گذارند و شماره ها را پر می کنند. اولین شخصی که تمام کارت خود را پر کند با گفتن کلمه دبرنا برنده بازی می باشد همچنین دبرنا برای ویندوز سون را می توانید از گوگل پلی دانلود کنید. شما می توانید با دریافت اپ از سایت های تاینی بت و سایت هات بت می توانید به زودی این بازی را به صورت آنلاین در اختیار داشته باشید.

خرید دبرنا و قیمت آن چگونه است؟

برای خرید دبرنا می توانیم از طریق اینترنتی اقدام کنیم. دیجی کالا و ترب جدیدترین مدل های بازی های فکری و دبرنا را دارد که با بهترین قیمت در سایت خود قرار داده‌ اند. قیمت دبرنا بر اساس جنسیت و مدل آن ها متفاوت است قیمت آن ها از ۳۱ هزار تا ۵۵ هزار می باشد.

اگر هم می خواهیم به صورت حضوری بازی دبرنا را خریداری کنید می توانید به لوازم تحریر و اسباب بازی فروشی ها و سیتی سنتر ها مراجعه کنید تا از نزدیک جنس کارت‌ ها و همچنین رنگ بندی مهره ها و جنس مهره ها و کیسه‌ ای که کارت ها و مهره در آن قرار گرفته است ببینید امّا خرید حضوری مرغوب به صرفه تر می باشد زیرا هزینه پست را دیگر نمی‌ خواهد بدهید.

بازی دبرنا برای کودک چگونه می باشد؟

بازی دبرنا برای کودک چگونه می باشد؟

‏دبرنا کودک مخصوص گروه سنی ۴ تا ۷ سال می باشد و این بازی مهارت اجتماعی کودکان را بالا می برد با این تفاوت که این بازی به صورت تصویری و برای ۲ تا ۴ نفر طراحی شده است. شامل یک کیسه پارچه‌ ای و ۴ کارت تصویری قابل شستشو و ضد حساسیت می باشد و ۵۲ تشک پلاستیکی دارد که تصاویر بر روی آن ها هک شده است.

به هر بازیکن یک کارت می دهند و تشک ها را در داخل کیسه قرار می گیرد یک نفر از آن ها کارت ها را یکی یکی به بیرون می آورد و با صدای بلند نام تصویر هک شده بر روی کارت را اعلام می‌ کند کسی که تصویر را روی کارت خود داشته باشد تشک را می گیرد و بر روی کارت خود قرار می دهد. هرکدام از کودکان که زودتر از بقیه کودکان تصاویر روی کارت خود را پر کند برنده بازی هستند. ویکی پدیا شرط بندی بر روی این بازی را برای کودکان به هیچ وجه مناسب نمی داند.

دبرنا بازی فکری است؟

دبرنا بازی فکری می باشد که از زمان های قدیم در جمع خانوادگی انجام می‌ شود. آن ها بعد از ساعت ها کار این بازی را انجام می‌ دهند تا خستگی آن ها رفع شود و ساعتی در کنار خانواده باشند. این بازی فکری مدل ها و طرح های مختلفی دارد و برای گروه های سنی مختلف طراحی های مختلفی دارد.

دبرنا برای ویندوز را می توانید از پی سلاس بر روی ویندوز کامپیوتر خود نصب کنید و دبرنا برای اپل Daberna Online را می توانید نصب کنید و بازی دبرنا انجام دهید. این بازی فکری می تواند ذهن افراد را باز کند و کودکان را فعال تر و اجتماعی کنند همچنین دبرنا مود و دبرنا هک شده را می توانیم از بازار تهیه کنیم.

روش بازی کردن در آن چگونه می باشد؟

برای بازی دبرنا به تعدادی کارت و مهره نیاز داریم که علاوه بر مهره ها باید نخود و لوبیا نیز تهیه کنیم. تعداد بازیکنان در این بازی نامحدود می باشد و هرچه تعداد بازیکنان بیشتر باشد هیجان بازی نیز بیشتر خواهد شد.

زمانی که تعداد بازیکنان بالا می باشد ممکن است به هر فرد یک کارت یا دو کارت برسد و زمانی که تعداد بازیکنان کم باشد ممکن است به هر فرد ۵ کارت یا بیشتر برسد.

بنابراین هیچ محدودیتی برای تعداد بازیکنان وجود ندارد در زمان بازی باید تمام هوش و حواس خود را به بازی بسپارید و هوشیارانه عمل کنید تا زمانی که اعداد خوانده می شود شما بشنوید.

تقلب در بازی دبرنا چگونه انجام می شود و برای جلوگیری از تقلب چه کاری باید کرد؟

تقلب در بازی دبرنا با جای گذاری لوبیا بر روی کارت ها قبل از بیان کردن اعداد می‌ تواند انجام شود. برای جلوگیری از تقلب شخصی که اعداد داخل کیسه را با صدای بلند می خواند ۲ بار تکرار می کند. بازیکنی که اعلام می کند دبرنا و بازی به پایان می رسد، کارت های او را با دقت بررسی کنند تا اعدادی که با مهره هایی که خوانده است یکی باشد.

پس از برنده شدن باید همه مهره ها به کیسه بازگردانده شود و در دوره بعد جا به جا کنند و کارت ها را نیز بر بزنند دوباره در بین بازیکنان پخش کنند و مدیریت کیسه را به شخص دیگری بدهند. باید توجه کنید کسی که مدیریت کیسه‌ ها را برعهده دارد نباید تقلب کند.

کد هدیه بازی دبرنا آنلاین چیست؟

کد هدیه بازی دبرنا آنلاین چیست؟

سایت آف چنل در دسته کد هدیه بازی دبرنا جزء کانال های تخفیف قرار گرفته است که مرجع اشتراک گذاری رایگان کوپن و کد تخفیف فروشگاه های آنلاین برای کسب و کار اینترنتی می باشد. در حال حاضر با نصب استارت آپ ها انواع کد های تخفیف کمپین جشنواره‌ها، مسابقه ها اپلیکیشن ها و مراکز خدمات آنلاین را به اطلاع طرفداران خود می‌ رساند دیجی کالا، اسنپ دیجی کالا از این وب سایت ها می باشند.

افراد در کانال های تخفیف می‌ توانند در کوتاه ترین زمان و با چند کلیک ساده به بهترین تخفیف های آن ها که شامل مواردی مانند سفارش آنلاین غذا، پوشاک، کتاب و کتابخانه و… می‌ باشد دسترسی پیدا کنند. همچنین با این کدها می توانید بازی دبرنا را با قیمت ارزانتر خریداری کنید.

آموزش بازی دبرنا به چه صورت می باشد؟

بازی دبرنا از تعدادی مهره و کارت تشکیل شده است که تعداد کارت ها ۲۱ عدد می باشد و تعداد مهره ها ۹۰ عدد می باشد. از حبوباتی مانند لوبیا به جای مهره می توانیم استفاده کنیم. در هر دوره از بازی چند کارت بین بازیکنان پخش می‌ شود که این تعداد طبق نفراتی که در بازی حضور دارند تقسیم می‌ شود، باید کارت ها به صورت مساوی بین افراد تقسیم شود.

داخل کارت ها اعداد از شماره ۱ تا ۹۹ مشخص شده‌ اند و مهره ها نیز داخل یک کیسه قرار گرفته اند یک نفر به عنوان نماینده مهره ها اعداد را از داخل کیسه خارج می کند و می خواند هر شخصی که اعداد را داشته باشند لوبیا بر روی اعداد می‌ گذارند و مهره ها را به صورت تصادفی انتخاب می کنند و زمانی که تمام خانه های اعداد با لوبیا پر شد با صدای بلند اعلام می کنید دبرنا و پایان بازی اعلام می شود.

وسیله های مورد نیاز بازی دبرنا چه می باشد؟

وسیله های مورد نیاز بازی دبرنا چه می باشد؟

  1. مهره
  2. کارت
  3. لوبیا و نخود

استراتژی برد در این بازی چه می باشد؟

در این بازی نباید جر زنی و تقلب وجود داشته باشد و همه چیز به شانس و سرعت عمل بالای شما بستگی دارد. باید در این بازی کاملاً حواس خود را جمع کنید تا هیچ عدد خوانده شده را از دست ندهید. در این بازی امکان دارد بازیکنان برای این که اعدادی را که از داخل کیسه خوانده شده است متوجه نشوید، حواس شما را پرت می کنند تا شما برنده بازی نباشید البته برعکس شما هم می‌ توانید این استراتژی را انجام دهید.

هیچ قانونی وجود ندارد که در هنگام بازی باید سکوت کنید همین امر باعث جذابیت بیشتر بازی‌ در دبرنا می شود. این بازی قانون و مقررات خاصی را ندارد و می توانید در حین بازی غذا و آب بخورید و به همین دلیل می‌ توانید این بازی را ساعت ها انجام دهید.

سوالات متداول

تعداد بازیکنان دبرنا چند نفر می‌ باشند؟

بازی به صورت گروهی انجام می شود هرچه تعداد بازیکنان بیشتر باشد هیجان بازی بیشتر می‌ شود.

عکس های بازی دبرنا و ترفند های دبرنا را از کجا می توانیم جستجو کنیم؟

عکس های بازی دبرنا و ترفند های آن را می‌ توانیم از سایت‌ گوگل و آپارات جستجو کنیم.

فیلم آموزشی بازی دبرنا بر چه اساسی تهیه شده است؟

به این دلیل تهیه شده است تا افراد به راحتی و بدون پرداخت هزینه بازی دبرنا را آموزش ببینند.

دانلود بازی دبرنا و دبرنا گردان را از کجا می توانیم انجام دهیم؟

دانلود این بازی را می توانیم از کافه بازار یا گوگل پلی انجام دهیم.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *