آنالیز دقیق برای پیش بینی روی والنسیا با بونوس 200 درصد

والنسیا یکی از تیم های خوب اسپانیا محسوب می شود که البته در چند فصل اخیر و نیز فصل جاری نتوانسته انتظارات را برآورده کند. این تیم در حال حاضر در رده های پایین جدول رده بندی قرار گرفته است و گفته می شود که در بحران فرو رفته است. خفاش ها در تلاش هستند تا خود را در بازی های لالیگا حفظ کنند و به همین خاطر سعی می کنند تا نتایج خوبی بدست بیاورند. در ادامه این مقاله شما را با این تیم بیشتر آشنا می کنیم.

تاریخچه تیم والنسیا به چه صورت است؟

تاریخچه تیم والنسیا به چه صورت است؟

داستان آن از این قرار است که چند تن از جوانان شهر والنسیا در سال 1919 میلادی در یک کافه رستوران دور هم جمع شده بودند و ناگهان تصمیم می گیرند تا تیم فوتبالی تشکیل دهند و از همان زمان با تلاش و پرداختن به این موضوع در نهایت توانستند که تیم والنسیا را تاسیس کنند. این تیم نخستین حضور خود در مسابقات سراسر را در سال 1923 تجربه کرد که البته آن سال احساس غریبگی می کرد. اما در نهایت توانست خود را به عنوان یک تیم حرفه ای بشناساند. دانستن تاریخچه هر تیم از اصول اولیه مربوطه به آموزش پیش بینی فوتبال می باشد.

موفقیت های باشگاه والنسیا

موفقیت های باشگاه والنسیا

در رقابت های داخلی این تیم تا به حال توانسته شش بار نام خود را به عنوان قهرمان لالیگا ثبت کند. همچنین در جام حذفی هم این تیم با 8 بار قهرمانی در رده ششم تیم های قهرمان حضور دارد. علاوه بر آن در سطح اروپا خفاش ها نتوانسته اند تا به حال لیگ قهرامانان را تصاحب کنند و 2 نایب قهرمانی را در کارنامه خود دارند. اما در لیگ اروپا و نیز جام برندگان جام این قاره هر کدام یک قهرمانی دارند. علاوه بر آن، این تیم در سوپر جام این قاره نیز 2 بار در مقابل حریف خود به برتری رسیده و جام آن را تصاحب کرده اند.

آنالیز نتایج فوتبال والنسیا

آنالیز نتایج فوتبال والنسیا چیست؟

خفاش ها در حال حاضر با کسب نتایج ضعیف چندان وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و در حال حضار با کسب 19 امتیاز از 18 بازی فعلا در رده چهاردهم ایستاده اند. این تیم تا به حال تنها 4 برد را کسب کرده است و 7 تساوی و 7 باخت را داشته است. در فصل کنونی بیشتر تیم ها این تیم را به راحتی شکست می دهند و موجب شده تا اعتماد به نفس بازیکنان این تیم نیز پایین بیاید و روی بازی آنها تاثیر منفی بگذارد که در تحلیل ها فرم های پیش بینی فوتبال بسیار مهم می باشد.

5 بازیکن برتر والنسیا

کارلوس سولر

بازی های خوب او بوده که این تیم را تا به حال در رده فعلی حفظ کرده است و گفته می شود که در حال حاضر او است که بار مشکلات این تیم را در لحظات حساس به دوش می کشد.

ماکسی گومز

فعال، چابک و تند و تیز است. در موقعیت هایی که قرار می گیرد بهترین نقاط را برای موقعیت سازی انتخاب می کند و قدرت دریبل خوبی دارد. او یکی از بهترین بازیکنان این فصل خفاش ها می باشد.

مانوئل وایخو

تنها در دو بازی این فصل حضور نداشته اما در بقیه بازی ها فیکس بوده است. او مهره کلیدی تیم محسوب می شود و در مقاطع حساس به داد تیم رسیده است.

خوزه گایا

لقب او را به خاطر اینکه یکسره در سمت چپ دفاعی در حال رفت و آمد می باشد، موشک گذاشته اند. از معدود بازیکنانی است که می تواند در دو طرف زمین بازی کند.

کوین گامیرو

با اینکه در این فصل تنها یک گل به ثمر  رسانده اما حضور او هر موقع که به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفته، موثر بوده است.

مربی  والنسیا چه کسی است؟

مربی  والنسیا چه کسی است؟

پس از اینکه خاوی گراسیا از تیم واتفورد کنار گذاشته شد، این مربی تا سال 2019 میلادی بدون تیم بود. مسئولان تیم والنسیا به سراغ او رفتند و او را به خدمت گرفتند. در آن مقطع زمانی گزینه ای بهتر از او وجود نداشت. با اینکه می توانستند مربی بهتری به خدمت بگیرند اما حمایت مالی ازا ین تیم نشد و بالاخره با همین مربی قرارداد بستند. در حال حاضر این تیم در بدترین وضعیت قرار دارد و باید دید در انتها می تواند خود را حفظ کند یا خیر. در خصوص مربیان این تیم اطلاعات کامل ترین در valencia wikipidia آمده است.

گران قیمت ترین خرید این تیم که بوده است؟

گران قیمت ترین خرید این تیم که بوده است؟

حتما می دانید که فصل های متعددی است که این تیم چندان فعالیتی در بازار نقل و انتقالاتی ندارد و بیشتر به جای اینکه بازیکن خوب به خدمت بگیرد به دلیل مشکلات مالی بازیکنان خوب خود را به فروش می رساند. این تیم بیشتر سراغ بازیکنان گمنام می رود که قیمت آنها پایین باشد. به همین خاطر مشخص نیست که کدام خرید آنها قیمت بالاتری داشته است اما در برخی از سایت ها آمده است که خوزه گایا در حال حاضر با 35 میلیون یورو گران قیمت ترین بازیکن این تیم محسوب می شود.

خفاش ها  لقب اصلی این تیم

خفاش ها لقب اصلی این تیم است؟

پس از آنکه تیم والنسیا تاسیس شد، این تیم توانست پیروزی های زیادی را در مقابل تیم های حریف خود که عمدتا قوی بودند، بدست بیاورند. از آن زمان به بعد هواداران این تیم لحظه به لحظه به تعدادشان اضافه می شد. آنها لقب خفاش ها را برای این تیم برگزیدند و از همان زمان در رقابت های مختلف از این لقب برای آنها استفاده می کنند.

تیم والنسیا در لیگ لالیگا

تنها اگر چند بازی دیگر خود را با باخت پشت سر بگذارند، شاهد حضور این تیم در لبه پرتگاه به دسته پایین تر خواهیم بود. این تیم در حال حاضر با انجام بازی های ضعیف نتایج چندان خوبی نگرفته و در مکان چهاردهم ایستاده است. در حال حاضر هواداران این تیم فکر قهرمانی و نیز کسب سهمیه لیگ قهرمانان و حتی اروپا را هم از سر بیرون کرده اند و فقط به بقا در لالیگا فکر می کنند.

عملکرد والنسیا در جام حذفی اسپانیا

عملکرد والنسیا در جام حذفی اسپانیا چگونه می باشد؟

آخرین جامی که آنها کسب کرده اند در فصل 2019 بدست آمده است و آنها تا به حال توانسته اند که 8 جام قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کنند. همچنین آنها با بدشانسی تا به حال 10 بار هم در فینال این رقابت ها بازی را به حریفان خود باخته اند. در فصل کنونی هم این تیم باید به مصاف تیم نه چندان مطرح آلکورکون برود.

بررسی دقیق از دربی دل توریا

این دربی در شهر والنسیا مشتاقان زیادی دارد و در آن دو تیم همشهری لوانته و والنسیا با هم رقابت می کنند. هر چند که این دو تیم از لحاظ قدرت قابل مقایسه نیست اما بازی آنها جذابیت های خاصی دارد.

آمار کلی دربی دلا توریا

تیم لوانته بیشتر در لیگ دسته اول و دوم در حال رفت و آمد است و به همین خاطر تنها 35 بازی مختلف بین آنها انجام شده است. با توجه به قدمت و قدرت این تیم ها می توان دریافت که تیم والنسیا قوی تر می باشد. این تیم تا به حال توانسته در 20 بازی را مقتدرانه حریف خود را شکست دهد.

درصد برد تیم والنسیا توی دربی دل توریا

حدود 80 درصد بازی های این دو تیم با پیروزی تیم والنسیا روبرو بوده است. از 35 بازی تنها 7 بازی را برنده شده اند و همچنین 8 بازی هم به تساوی انجامیده است. بقیه بازی ها را خفاش ها برنده بوده اند.

برد تیم Valencia  در دل توریا

یک از دربی های یک طرفه اسپانیا می باشد که دو قدرت نابرابر در مقابل هم قرار می گیرند. اما این نیز موجب نمی شود از حساسیت آن کاسته شود. والنسیا بزرگترین پیروزی خود را در برابر این تیم در سال 2018 بدست آورد که 5 گل را وارد دروازه حریف خود کرد.

عملکرد والنسیا در لیگ قهرمانان  اروپا

عملکرد والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا چگونه بوده است؟

همانطور که می دانید این تیم در فصل گذشته لالیگا نتوانست جایگاهی بهتر از نهم دست یابد و به همین خاطر در نهایت از کسب سهمیه لیگ قهرمانان باز ماند. همچنین این تیم از کسب سهمیه لیگ اروپا را هم بازماند و در نهایت فصلی بدون حضور در جام های اروپایی را پشت سر می گذارد.

بر اساس آمار چقدر می توان روی برد این تیم حساب باز کرد ؟

با توجه به نتایجی که این تیم تا به حال گرفته است، چندان نمی شود روی بقای آن در انتهای فصل حساب کرد. زیرا در حال حاضر آنها از 18 بازی تنها 19 امتیاز کسب کرده اند که نشان دهنده روند رو به افول این تیم می باشد. برخی از کارشناسان معتقدند که این تیم در حالی که بتواند در انتهای فصل در لالیگا باقی بماند کار بزرگی را انجام داده اند.

آشنایی با سبک کلی بازی این تیم در مسابقات

آشنایی با سبک کلی بازی این تیم در مسابقات

در حال حاضر با هر سیستم و روشی که بازی کنند، بازیکنان این تیم روحیه خود را از دست داده اند و نمی توانند روی بازی تمرکز کنند. این تیم در حال حاضر در بدترین فصل خود قرار دارند و احتمال اینکه به لیگ دسته دو سقوط کنند، زیادی می باشد. مربی این تیم حتی از دو سیستم استفاده می کند اما گفته می شود که نبود بازیکن کافی در پست های مختلف دست او را بسته نگه داشته است.

سوالات متداول

والنسیا چند بار در لیگ اروپا به مقام قهرمانی رسیده است؟

این تیم تا به حال یک بار جام قهرمانی آن را بالای سر برده است.

 والنسیا در دربی دل توریا چند بار به پیروزی رسیده است؟

این تیم تا به حال 20 بار مقابل لوانته به برتری دست یافته است.

مربی والنسیا کیست؟

خاوی گراسیا می باشد که اهل اسپانیا است.سوالی اضافه کنید.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *